0 1 0 15.02.2017PM Talk – nowa agencja na rynkuNa polskim rynku zadebiutowała agencja kreatywna PM Talk. Jej założycielami są Paulina Wątroba (7 lat w branży marketingu i reklamy) oraz Marcin Tadus (8 lat w branży PR i reklamy).
1 1 0 15.02.2017Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kampanii Plusa jadą z misją oszczędzania (wideo)Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji strategicznej oferty SmartDom. Program będzie promowany hasłem „Domowy program oszczędnościowy”. 14 lutego wystartowała nowa kampania z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Tym razem ruszą oni w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą prezentować ofertę i opowiadać o korzyściach z łączenia produktów i usług.
0 3 0 15.02.2017Co trzeci cyfrowy konsument zrobił zakupy w czasie promocji pod koniec 2016 r. – badanie KPMGBlisko 1/3 polskich konsumentów cyfrowych skorzystała z promocyjnych ofert dostępnych w różnych kanałach sprzedaży pod koniec 2016 r. 70% z nich na promocyjne zakupy udało się do sklepów stacjonarnych mimo posiadania praktycznie nieprzerwanego dostępu do Internetu – pokazuje raport KPMG „Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?”.
1 1 0 15.02.2017Wraca Nokia 3310 [aktualizacja] (wideo)W 2000 r. na rynku pojawiła się Nokia 3310. Dla wielu osób jest to wciąż jeden z najbardziej rozpoznawalnych i wytrzymałych telefonów. Jego odświeżona wersja wróci na rynek w najbliższych tygodniach.
2 1 2 14.02.2017Historia miłości Maffashion i Czarka Jóźwika z butelką coca-coli w tle (wideo)Z okazji walentynek Coca-Cola przygotowała spot z udziałem popularnej blogerki Maffashion i Czarka z AbstrachujeTV. To lokalna wersja globalnej reklamy „Break-up”.
1 2 0 14.02.2017Latająca walentynka LOT-u (wideo)Z okazji walentynek Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły pocztę lotniczą. Ze strony WWW można wydrukować wzór papierowego samolotu i złożyć go zgodnie z instrukcją. Marka zachęca, by takie kartki wysyłać wprost do rąk ukochanych osób.
0 1 0 14.02.2017Walentynki w Google (infografika)Liczba wyszukiwań w Google związanych z walentynkami zwiększyła się w Polsce o 10%. Głównym źródłem tego wzrostu są urządzenia mobilne – liczba wyszukiwań wzrosła o 63% rok do roku.
1 1 0 14.02.2017Jose Mourinho w kampanii promującej loterię Heinekena (wideo)14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”. Promuje ją spot, w którym płomienną mowę wygłasza Jose Mourinho.
0 1 0 14.02.2017Panorama Firm promuje się na outdoorze hasłem: „Do usług w Internecie”Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, prowadzi kampanię skierowaną do sektora MŚP. Na billboardach oraz w Internecie zachęca przedsiębiorców do skorzystania z usług reklamowych dla biznesu.
0 1 0 14.02.2017Płatności elektroniczne czy gotówkowe przy e-zakupach? Co decyduje o wyborze?Dla zwolenników płatności elektronicznych przyzwyczajenie jest niemal tak samo ważne, jak dla tych, którzy wolą sięgać po gotówkę. 19 proc. z nich właśnie z przyzwyczajenia rozlicza się online – wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, zatytułowanego „Płatności cyfrowe 2016”.