PAOLA Soki... jak babcię kocham
  • 0
  • 1
20.10.2005

PAOLA Soki… jak babcię kocham

Firma Paola S.A. od 21 października do 11 grudnia 2005 przeprowadzi cykl akcji promocyjnych dla marki Sok Domowy. Szeroko zakrojone działania w największych sieciach handlowych skierowane będą do konsumentów – smakoszy tradycyjnej, babcinej receptury Soków Domowych, poszukujących smacznych i zdrowych produktów, pomocnych w zachowaniu zdrowia i urody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2005

Masterprint XL dla Volkswagena

Masterprint XL zostało wybrane do produkcji materiałów typu backlight w ramach trwającej właśnie kampanii reklamowej nowego modelu Volkswagena: Passata Varianta. Działania promocyjne dla samochodu, obejmujące zasięgiem cały kraj, potrwają do 1 listopada 2005r. Ich celem jest wsparcie reklamowe launchu najnowszej oferty Volkswagena na polski rynek, a tym samym zbudowanie zainteresowania odbiorców wokół prezentowanego modelu oraz wzmocnienie jego sprzedaży.

19 października 2005