0 1 0 0 0 12.10.2005Digital One zaprojektowała GLOB XP dla Rainbow ToursProgramiści agencji interaktywnej Digital One przygotowali system GLOB XP dla firmy Rainbow Tours S.A. – jednego z największych i najprężniej działających na polskim rynku touroperatorów.
0 1 0 0 0 12.10.2005TBWAWarszawa przygotowała spot dla FAKRORuszyła ogólnopolska kampania reklamowa okien dachowych firmy FAKRO przygotowana przez agencję TBWAWarszawa. Jest to kampania wprowadzająca na rynek nowy typ okna dachowego Pre-Select. Kampania trwać będzie przez jesień i zostanie wznowiona na wionę przyszłego roku. Planowane jest także rozszerzenie kampanii na inne kraje europejskie.
0 1 0 0 0 12.10.2005Adidas sponsoruje 6. Maraton PoznańskiAmerykanie mają swój NYC Marathon, Włosi – Maratona della citta di Roma, natomiast Polscy biegacze już 16 października br. będą mieli okazję sprawdzić swoje możliwości uczestnicząc w 6. Maratonie Poznańskim.
0 1 0 0 0 12.10.2005Wielka Loteria TYSKIEGO z TEQUILAPolska10 października pod hasłem „TYSKIE, Wszystko o piwie” rozpoczęła się wielka akcja promocyjna piwa TYSKIE.
0 1 0 0 0 12.10.2005Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2005Najlepsze biuletyny w Konkursie Biuletynów Firmowych 2005:
0 1 0 0 0 12.10.2005Promocyjne zestawy kawy PrimyPrzedsiębiorstwo Prima S.A. przygotowało dla konsumentów promocyjne zestawy. Od początku października kawa mielona Prima Impresja będzie dostępna w atrakcyjnej kawowej puszce o pojemności 500g.
0 1 0 0 0 12.10.2005Nowe Mixy PodravkiJesienią 2005 roku o cztery produkty powiększa się rodzina Mixów oferowanych przez firmę Podravka. Będą to kompozycje smakowe dostosowane do gustów polskich konsumentów - przyprawa do ryby, gulaszu, flaków i wieprzowiny.
0 1 0 0 0 12.10.2005Polski hydraulik twarzą Vabbi Factory OutletModel Piotr Adamski, znany jako „polski hydraulik” został nową twarzą Vabbi Factory Outlet, polskiej sieci sklepów oferujących odzież i obuwie znanych marek po obniżonych cenach. Jest to element szerokiej kampanii promocyjnej, którą rozpoczęła poznańska firma Semax S.A., właściciel marki Vabbi.
0 1 0 0 0 12.10.2005Nauczyciele po godzinachDzień Nauczyciela to dobra okazja, żeby się przyjrzeć tej grupie zawodowej z nieco innej perspektywy. Acxiom Polska na podstawie danych udzielonych przez prawie 90 tys. nauczycieli, przygotował profil oraz garść informacji na temat ich preferencji i zachowań zakupowych.
0 1 0 0 0 12.10.2005INTERIA.PL rusza z kampanią reklamową12 października br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie działania promocyjne mają przede wszystkim wzmocnić świadomość istnienia serwisów i usług portalu wśród polskich użytkowników sieci.