Masterprint XL dla Volkswagena
  • 0
  • 1
20.10.2005

Masterprint XL dla Volkswagena

Masterprint XL zostało wybrane do produkcji materiałów typu backlight w ramach trwającej właśnie kampanii reklamowej nowego modelu Volkswagena: Passata Varianta. Działania promocyjne dla samochodu, obejmujące zasięgiem cały kraj, potrwają do 1 listopada 2005r. Ich celem jest wsparcie reklamowe launchu najnowszej oferty Volkswagena na polski rynek, a tym samym zbudowanie zainteresowania odbiorców wokół prezentowanego modelu oraz wzmocnienie jego sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2005

19 października 2005