Rebranding miesięcznika „Młody Technik”
  • 0
  • 1
22.08.2012

Rebranding miesięcznika „Młody Technik”

Miesięcznik „Młody Technik” od wrześniowego wydania, które ukaże się 23 sierpnia, będzie mieć zmienioną okładkę, layout, poszerzoną tematykę artykułów i podwójny tytuł – stary Młody Technik i nowy m.technik, który można odczytywać jako skrót od dotychczasowego tytułu skojarzony z rozwijającą się gwałtownie cywilizacją mobilną. Oba tytuły będą używane równolegle, przy czym podstawowy jest nadal tytuł „Młody Technik”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2012

21 sierpnia 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2012

Najbardziej opiniotwórcze media lipca: taśmy, które ruszyły lawinę

W lipcu największy medialny oddźwięk i najżywszą dyskusję w mediach tradycyjnych wywołały publikacje z „Pulsu Biznesu”. To dało PB pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza”, na trzecim – „Rzeczpospolita”. Problemy polityczne zdominowały lipcowe media, spychając w cień igrzyska olimpijskie, wybory władz PZPN, jak również rozważania, czy Euro 2012 było sukcesem, czy porażką.