Trendy CX w badaniu jakościowym ICAN Institute - Marketing przy Kawie
Trendy CX w badaniu jakościowym ICAN Institute
  • 0
  • 1
27.09.2023

Trendy CX w badaniu jakościowym ICAN Institute

Inflacja sprawia, że szczegółowo rozważamy każdy zakup. W podjęciu decyzji pomagają nowe technologie – wynika z najnowszego badania trendów w customer experience (CX) przeprowadzonego przez ICAN Institute na zlecenie OEX (usługi i technologia w sprzedaży oraz obsłudze klienta).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2023

26 września 2023