1 1 0 0 0 17.05.2023„Twoje wsparcie” – ruszyła nowa kobieca kampania marki SeniNajnowsza kampania marki Seni opowiada o sile kobiet widzianej przez pryzmat wytrzymałości. Porusza temat nietrzymania moczu, który podlega tabu. Kampania oparta została na wartościach i emocjach, a nie samych produktach.
0 1 0 0 0 17.05.2023Hand Made z komunikacją w mediach społecznościowych dla Allegro.czAgencja Hand Made wspiera serwis Allegro w komunikacji wdrażającej markę na rynek czeski.
0 5 0 0 0 17.05.2023Branża piwowarska zwiększyła aktywność przed majówką – badanie GemiusAdRealAktywność reklamowa w branży piwowarskiej charakteryzuje się sezonowością. Jednym z najgorętszych okresów jest dla niej zwykle m.in. czas majówki. Marki Należące zwiększają wówczas intensywność działań marketingowych. Analitycy Gemiusa przyjrzeli się danym z badania GemiusAdReal.
1 2 0 0 0 17.05.2023Grycan rusza z nową kampanią komunikacyjnąWystartowała kampania marki lodów Grycan, pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Obecna będzie w kinach, digitalu, OOH i prasie lifestyle’owej.
0 1 0 0 0 17.05.2023CA Auto Bank z Public DialogPublic Dialog rozpoczął współpracę z CA Auto Bank. W ramach umowy agencja będzie prowadzić działania media relations oraz wspierać klienta w komunikacji B2B.
1 2 0 0 0 17.05.2023Wilno przeprasza za hałas – kampania na 700-lecie założenia miasta„Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” – mówi Wilno w promocyjnym wideo. To część kampanii skierowanej do ościennych krajów z okazji 700-lecia miasta.
0 1 0 0 1 17.05.2023Jak Polacy widzą problemy psychiczne – badanie IRCenterFirma IRCenter zbadała, jak Polacy postrzegają kryzys psychiczny. Mają oni powszechną świadomość rosnących problemów psychicznych, przede wszystkim wśród młodzieży. Zdecydowana większość Polek i Polaków jest przerażona liczbą samobójstw wśród młodych ludzi. Problemem postrzeganym przez ponad połowę Polek i Polaków jest samotność.
1 1 0 0 0 17.05.2023„Podróż na koniec internetu” – kampania T-Mobile i ŻabkiOd 17 maja osoby, które kupią dowolny starter T‑Mobile na kartę w jednym ze sklepów sieci Żabka, otrzymają bon na hot-doga w prezencie. Promocja potrwa do 13 czerwca 2023 r. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
1 1 0 0 0 17.05.2023Wedel zachęca do indywidualizmu kampanią „Lody inaczej to OH!”Nowa kampania lodów OH! marki z portfolio E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Cut The Mustard.
3 5 0 0 0 16.05.2023BMW prezentuje film krótkometrażowy z Umą Thurman, nawiązujący do słynnej serii „The Hire”BMW będzie sponsorem festiwalu filmowego w Cannes. Z tej okazji marka zaprezentowała swój kolejny krótkometrażowy film „The Calm”, nawiązujący do słynnej serii „The Hire”. Tym razem wystąpiły w nim Uma Thurman („Pulp Fiction, „Kill Bill”) i Pom Klementieff („Strażnicy Galaktyki”).