0 6 0 0 0 24.01.2022Danone z międzynarodowym certyfikatem B Corp. Rusza kampania „Dobra, dobra”Danone uzyskał certyfikat B Corp poświadczający wysokie standardy zarządzania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jest pierwszą spółką tej skali certyfikowaną jako B Corp w Polsce. Równolegle ruszyła kampania „Dobra, dobra”, która przybliża cele, wartości i standardy certyfikacji.
0 1 0 0 0 23.01.2022TikTok odpowiada Instagramowi i testuje pomysł płatnych subskrypcjiTikTok potwierdził, że testuje obsługę płatnych subskrypcji. Chce w ten sposób umożliwić twórcom krótkich filmów pobieranie opłat abonamentowych od użytkowników. Kilka dni temu podobny ruch ogłosił Instagram.
1 1 0 0 5 21.01.2022Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywnaMarka M&M’s odświeża branding, w tym wizerunek swoich brand heroes. Ma stać się bardziej inkluzywna.
0 3 0 0 0 21.01.2022TikTok odnotował 2,3 mld dol. wydatków konsumenckich w 2021 r. To wzrost o 77 proc. rok do rokuGlobalne wydatki konsumentów na TikToku nadal rosną. Użytkownicy wydali w zeszłym roku około 2,3 mld dol. w aplikacji mobilnej – pokazują dane Sensor Tower Store Intelligence. Liczba ta oznacza 77-proc. wzrost rok do roku, z 1,3 mld dol. w 2020 r.
0 1 0 0 0 21.01.2022Konkurs muzyczny na TikToku promuje film „Sing 2”United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount oraz Universal w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczynają konkurs wokalny na platformie TikTok. Zachęcają użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.
0 1 0 0 0 21.01.2022Komentarz IAB Polska dotyczący przyjęcia przez Parlament Europejski stanowiska ws. Aktu o usługach cyfrowych20 stycznia 2022 r. Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie Aktu o usługach cyfrowych (Digital Services Act). Do tego faktu odniosło się IAB Polska, wydając komentarz.
0 1 0 0 0 21.01.2022Polska liderem Europy w rozwoju branży e-sportowej. Wyniki badania PLEE-sport w Polsce dynamicznie zwiększa wartość i coraz bardziej się profesjonalizuje. Drugi rok działania w pandemii podsumowuje Polska Liga Esportowa w opublikowanym raporcie za 2021 r. Publikacja przedstawia też dane i wnioski z badań rynku i postaw konsumentów, Badania przeprowadził niezależny instytut badawczy Sponsoring Insight.
0 1 0 0 0 21.01.2022Škoda Polska wybrała Triple PR i Isobar PolskaPrzetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki Škoda na rynku polskim wygrały agencje Isobar Polska oraz Triple PR. W ramach współpracy realizują zintegrowaną strategię działań PR spójną z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi.
0 1 0 0 0 20.01.2022Artykuły o fuzji Orlenu i Lotosu mogły kosztować nawet 3,7 mln zł17 stycznia na pierwszych stronach wielu polskich gazet ukazał się artykuł reklamowy promujący fuzję Orlenu i Lotosu, a także zdjęcie Daniela Obajtka. Jak podaje portal Next.gazeta.pl, powołując się na dane firmy Kantar, promocja mogła kosztować nawet 3,7 mln zł. Dokładną kwotę jednak trudno oszacować ze względu na rabaty udzielane przez wydawców.
0 1 0 0 0 20.01.2022Naukowcy wzywają agencje PR i kreatywne, by nie obsługiwały klientów z branży paliw kopalnychPonad 450 naukowców podpisało list otwarty opublikowany przez organizacje Clean Creatives i Union of Concerned Scientists. Wzywają w nim agencje do odstąpienia od obsługiwania firm z branży paliw kopalnych.