0 1 0 0 0 29.11.2023Polacy lubią spotkania ze znajomymi, ale najchętniej odwiedzając się w domach – badanie Kantar i FreenowZ okazji zbliżających się świąt i karnawału sprawdzono, jak Europejczycy spędzają czas z przyjaciółmi. Zdecydowana większość Polaków chętnie spotyka się ze znajomymi, ale ponad połowa preferuje zapraszanie gości do siebie. Pod tym względem jesteśmy na czele listy – wynika z badania agencji Kantar na zlecenie Freenow.
1 1 0 0 0 28.11.2023Lot akrobacyjny w aktywacji influencerskiej marki VistulaPromując swoją kolekcję męską na jesień i zimę, Vistula kontynuuje działania pod hasłem „Discover Yourself”. W aktywacji wzięło udział sześciu mężczyzn reprezentujących różne środowiska, zawody i życiowe pasje, by wypróbować siebie w czymś nowym.
1 1 0 0 0 28.11.2023Zielony Mikołaj w reklamie kredytu gotówkowego VeloBankuRuszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Opowiada historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Wszystko dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą.
1 1 0 0 0 28.11.2023Aktorka Julia Kamińska w kampanii telewizyjnej HalfPriceTwarzą pierwszej kampanii świątecznej sieci sklepów HalfPrice (Grupa CCC) w telewizji została aktorka Julia Kamińska. Kampania potrwa do końca grudnia.
0 1 0 0 0 28.11.2023Kappahl współpracuje z agencjami z grupy Creative Brand StoriesAgencje z grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events zrealizuje eventy promujące najnowsze kolekcje. Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców współpracujących z marką Kappahl.
0 1 0 0 0 28.11.2023TVP ogłosiła aukcję sponsoringu aplikacji sportowejLicytacja sponsoringu aplikacji odbędzie się 12–14 grudnia. Wygrany zyska ekspozycję w reklamie display. Każdy miesiąc 2024 r. będzie licytowany oddzielnie. Ceny wywoławcze między poszczególnymi miesiącami będą się różnić w zależności od transmitowanych wydarzeń sportowych.
0 1 0 0 0 27.11.2023 Artykuł dostępny bez logowaniaAgencja Video Brothers krytyczna wobec planowanego Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. IAA Polska odpowiadaAgencja Video Brothers wydała oświadczenie krytyczne wobec inicjatywy Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Zwraca uwagę na zjawisko monopolizowania takich inicjatyw ze strony podmiotów, które wykorzystują swoją dominującą pozycję rynkową w influencer marketingu, takich jak Lifetube. IAA odpowiada na zarzuty.
1 1 0 0 0 27.11.2023Świąteczna kampania Raffaello na ośmiu europejskich rynkachSpot w ramach nowej platformy komunikacyjnej Raffaello, podobnie jak poprzednie, będzie emitowany w Polsce i na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.
1 1 0 0 0 27.11.2023Świąteczna kampania reklamowa LottoTotalizator Sportowy powraca z szerokozasięgową reklamą Lotterii Świątecznej Lotto. Kampania rozpocznie się 27 listopada i potrwa do 31 grudnia. To szósta edycja Lotterii. Jej pierwsza edycja miała miejsce w 2017 r.
0 2 0 0 0 26.11.2023Aitana – influencerka stworzona przez AI zarabia na współpracy z markamiHiszpańska agencja influencer marketingu stworzyła za pomocą AI postać influencerki fitness, Aitany. Postać szybko zdobyła tysiące followersów i zaczęła zarabiać na współpracy z markami.