0 1 0 0 0 28.09.2004Digital One teraz także w Warszawie1 września łódzka agencja interaktywna Digital One otwiera nowe biuro w Warszawie. Wybór lokalizacji podyktowany został miedzy innymi faktem nawiązania strategicznej współpracy z Grupą Euro RSCG w Polsce, rezydującą w budynku ANTARES na warszawskim Mokotowie.
0 1 0 0 0 28.09.2004TBWAPR ma nowego klientaAgencja TBWAPR rozpoczyna współpracę z Otwartym Rynkiem Elektronicznym S.A., operatorem jednej z największych w Polsce platform handlu elektronicznego Marketplanet.
0 1 0 0 0 24.09.2004Badania ilościowe rozpuszczalnej Primy NiebieskiejW maju 2004 roku Prima S.A. przeprowadziła badanie ilościowe dotyczące oceny konsumenckiej kawy rozpuszczalnej Primy Niebieskiej na tle marek konkurencyjnych. Badania przeprowadził Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor. W ślepych testach przeprowadzonych w czterech miastach Polski na wybranej grupie konsumentów, Prima Niebieska Instant uzyskała wysokie noty w zakresie oceny wizualnej, jak i oceny smaku.
0 1 0 0 0 24.09.2004Kampania reklamowa MAOAMAby zwiększyć świadomość marki i wzmocnić wizerunek gum rozpuszczalnych MAOAM jako produktu wysokiej jakości i niezapomnianych walorach smakowych, HARIBO rozpoczyna intensywną kampanię marki MAOAM.
0 1 0 0 0 24.09.2004TBWA dla akcji „Przyjazna Łapa”TBWA przygotowała nowy projekt reklamy prasowej oraz plakat dla Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Przyjaciel” oraz Fundacji Przyjaciółka. Ogłoszenia prasowe w formatach cała i pół strony od jesieni zamieszczają „Przyjaciółka”, „Vita”, „Mamo To Ja, „Twoje Dziecko” oraz „Konsyliarz”.
0 1 0 0 0 24.09.2004Chevrolety królowały tego lataChevrolet Aveo i Lacetti okazały się hitem mijających wakacji. To właśnie te dwa modele cieszyły się zdecydowanie największym zainteresowaniem wśród Internautów platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl. Tytuł „Samochód lata 2004 mojeauto.pl” zdobył Chevrolet Aveo.
0 1 0 0 0 24.09.2004Gdzie jedzą Polacy?Z badań prowadzonych przez Ipsos wynika, że ogólnie rzecz biorąc Polacy jedzą coraz lepiej. Mniej osób kupuje jedzenie w budkach ulicznych i w barach mlecznych, spada też zainteresowanie gotowymi i częściowo przetworzonymi produktami. Polacy chętniej jedzą w domu, niekoniecznie z oszczędności. Coraz więcej mieszkańców dużych miast przynajmniej od czasu do czasu odwiedza restauracje. Jednocześnie szybkie tempo życia powoduje, że nie tracą na popularności posiłki typu fast food i te zamawiane przez telefon.
0 1 0 0 0 23.09.2004Promocja Edukacyjnego Programu Zmian Postaw Wobec PsychiatriiOn Board PR realizuje otwarcia „Centrów Pomocy” przygotowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne we współpracy z firmą farmaceutyczną Adamed.
0 1 0 0 0 23.09.2004Nowe interaktywne zabawki w zestawach Happy Meal24 września w zestawach Happy Meal™ dostępnych w każdej restauracji McDonald’s na terenie Polski pojawią się nowe, interaktywne zabawki - kolorowe kubeczki z trójwymiarowym ilustracjami przedstawiającymi motywy i postacie ze znanych i lubianych filmów Disneya - Myszkę Miki, Myszkę Minnie, Kaczora Donalda i Psa Pluto.
0 1 0 0 0 21.09.2004Sprzedawca wolałby sejf do sklepu niż czapeczkęProgramy lojalnościowe skierowane do klientów sklepów są o wiele atrakcyjniejsze niż te kierowane do nas – twierdzą sprzedawcy, którzy wzięli udział w badaniu firmy doradczej Kinoulty Research. Handlowcy chcieliby m.in. otrzymywać od producentów zupełnie inne nagrody niż dotychczas.