0 1 0 0 0 17.11.2004Headlines ponownie wspiera akcję „Niebezpieczne chemikalia w naszej krwi”Chemikalia pochodzące np. z patelni teflonowych, odświeżaczy powietrza czy nawozów sztucznych znaleziono we krwi m.in. Krzysztofa Hołowczyca, Edyty Jungowskiej, Macieja Orłosia i Anny Popek. Wyniki badań „Chemikalia w naszej krwi” przeprowadzonych w czerwcu tego roku przez WWF przedstawiono podczas wczorajszej konferencji prasowej.
0 1 0 0 0 17.11.2004Nagrody LIAA dla Levi Strauss & Co.W Londynie w dniach 8-9 listopada po raz kolejny przyznano London International Awards for Advertising and Design. Firma Levi Strauss & Co. uhonorowana została dwiema nagrodami w kategorii Interaktywne Media.
0 1 0 0 0 17.11.2004Levi’s MAXymalizuje Twoje dzwonki!Już od października na europejskiej stronie internetowej www.eu.levi.com dostępna jest nowa aplikacja skierowana do użytkowników telefonów komórkowych - Levi’s Mobile Audio Mixer (MAX). Raz wprowadzony do telefonu, program JAVA umożliwia komponowanie własnych melodii oraz tworzenie remiksów utworów już istniejących na stronie.
0 1 0 0 0 16.11.2004San Markos dla Cadbury WedelNa zlecenie Cadbury Wedel, agencja San Markos zmieniła opakowanie kakao. Agencja została wybrana w drodze przetargu i jest już kolejny design opakowania stworzony przez San Markos dla Wedla.
0 1 0 0 0 16.11.2004PENIGRA – Nowy polski lek wzmacniający potencjęPrzedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK SA w październiku wprowadziło na rynek nowy preparat „PENIGRA”. Jest on przeznaczony dla mężczyzn cierpiących na łagodne i umiarkowane problemy z erekcją oraz odczuwających zaburzenia popędu płciowego. To pierwszy polski produkt pomocny w walce z męską dolegliwością.
0 1 0 0 0 16.11.2004Serwis internetowy dla przedsiębiorców„Komputer w Firmie” (www.komputerwfirmie.pl)to nowy serwis internetowy skierowany do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniony w ramach portalu gazeta.pl. Jego celem jest dostarczanie rzetelnej i wyczerpującej informacji na temat możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii teleinformatycznych.
0 1 0 0 0 16.11.2004Ad PHARMA – recepta na sukcesW ostatnim czasie firma Pfizer powierzyła agencji Ad PHARMA przygotowanie i prowadzenie kampanii kolejnego z jej brand-ów RX, jakim jest lek Xanax – preparatu stosowanego w terapii zaburzeń nerwicowych.
0 1 0 0 0 16.11.2004Jesienne barwy kampaniiRozpoczęła się jesienna kampania marketingowa Grupy Futura Prime, czołowej polskiej firmy leasingowej. Według założeń ma ona zwrócić uwagę społeczną na leasing konsumencki i wypromować jedną z najnowocześniejszych usług leasingowych, produkt „Leasing Plus”.
0 1 0 0 0 16.11.2004TBWA bada opinię18 listopada na Placu Konstytucji podczas obchodów Światowego Dnia Rzucania Palenia Tytoniu, agencja TBWA zapyta uczestników akcji o opinie na temat plakatów, które przygotowała na okoliczność tego wydarzenia.
0 1 0 0 0 16.11.2004eSperto – marketing i zabawaPołączy z internetem bez konieczności uruchomiania przeglądarki, ma wbudowany mechanizm przypominania zaplanowanych zadań, potrafi znaleźć konkretny artykuł w obszernym marketingowym archiwum i nie jest natrętny – jak się nim nie interesujemy, grzecznie... zasypia.