0 1 0 0 0 18.01.2005Piar bez tajemnicMożna już dotknąć i przeczytać magazyn „Piar.pl” Pierwsze w Polsce pismo zajmujące się public relations jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach. Pismo „Piar.pl” za cel stawia sobie propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymianę informacji między światem nauki a światem praktyki.
0 1 0 0 0 18.01.2005Maszyna do regeneracji kartridżyFirma AGAWA.PL SP. Z O.O., będąca specjalistą w dziedzinie regeneracji kartridży do drukarek atramentowych i laserowych coraz bardziej stara się wypełnić luki w branży, w której działa.
0 1 0 0 0 18.01.2005Realizacje huevo dla EXATEL SARuszyła nowa witryna www.exatel.pl stworzona przez Agencję Interaktywną huevo. Serwis jest jednym z dwóch pierwszych projektów multimedialnych jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych - Exatel S.A., powstałego z połączenia Tel-Energo i Telbanku.
0 1 0 0 0 18.01.2005Mobile Career Start-Up potrwa dłużejTermin nadsyłania prac na konkurs Mobile Cereer Start-Up został przedłużony o miesiąc. Zdecydowano się na przyjmowanie zgłoszeń do 15 lutego 2005 ze względu na liczne pytania uczestników programu.
0 1 0 0 0 18.01.2005Byk Sukcesu za HeyahZa to, że czerwona łapka Heyah pojawiła się wszędzie, że zagarnęła miliony klientów, a co najważniejsze, ze wśród młodych ludzi cieszy się taką popularnością. - takimi słowami organizatorzy powitali Grzegorza Esza, dyrektora zarządzającego Heyah, na ceremonii wręczenia nagród podczas XV Charytatywnego Balu Sukcesu, który odbyl sie w Warszawie.
0 1 0 0 0 18.01.2005Program „Czyste środowisko – komfort na co dzień” w InternecieJuż od stycznia 2005 można odwiedzać w Internecie nową stronę www.czystesrodowisko.org, poświęconą Programowi Edukacji Ekologicznej Czyste środowisko – komfort na co dzień. Projekt prowadzony jest przez firmę Metsä Tissue S.A. we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia z Warszawy i Dolnośląską Fundacją Ekorozwoju z Wrocławia.
0 1 0 0 0 18.01.2005Zaplanuj LATO TUI terazHasłem „Zaplanuj LATO TUI teraz” rozpoczął się I etap całorocznej kampanii reklamowej dla marki TUI. Za projekt i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT.
0 1 0 0 0 18.01.2005AMS rozszerza ofertę autobusowąOd 1 stycznia 2005 r. firma AMS SA, największy operator reklamy zewnętrznej w Polsce, rozszerzyła swoją ofertę powierzchni reklamowych na autobusach komunikacji miejskiej na pozostałe główne miasta: Łódź, Trójmiasto, Szczecin, Poznań, Wrocław, GOP i Kraków. AMS SA wprowadziła do swojego portfolio powierzchnie na autobusach w październiku 2004 r. w Warszawie.
0 1 0 0 0 18.01.2005Harley-Davidson z PRO Media House w 2005 rokuHarley-Davidson Polska przedłużył współpracę z domem mediowym PRO Media House na okres całego 2005 roku. Wcześniej firmy te współpracowały przy ostatniej kampanii Harleya, która miała miejsce w listopadzie i grudniu minionego roku.
0 1 0 0 0 18.01.2005Odnowienie pozytywnego wizerunku mleka w rękach Euro RSCGW nowym roku rozpoczęła się kampania reklamowo - informacyjna promująca spożywanie mleka i produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez grupę Euro RSCG.