0 1 0 0 0 20.01.2005Pierwsze urodziny karty GeantJuż ponad milion stałych Klientów uczestniczy w Programie Lojalnościowym Geant. W sieci hipermarketów Geant przez cały styczeń obchodzone są pierwsze urodziny karty lojalnościowej. Za opracowanie idei i projektów kreatywnych dotyczących tej akcji była odpowiedzialna Agencja TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 20.01.2005Należy zdążyć przed 20-stkąW piątek, 21 stycznia rusza kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Star Foods. Jej celem jest zbudowanie nowego wizerunku marki Star Chips. Kampania obejmie telewizję oraz punkty sprzedaży i potrwa do końca tego roku. Nowe pozycjonowanie Star Chips można podsumować hasłem: „Należy spożyć przed 20-stką.”
0 1 0 0 0 20.01.2005Nowa promocja w restauracjach McDonald’s!21 stycznia rozpoczyna się nowa promocja Happy Meal® we wszystkich restauracjach McDonald’s na terenie Polski. Kupując zestaw Happy Meal Goście będą mogli wybrać jedną z 8 interaktywnych zabawek - akcesoriów bohaterów seriali „Totally Spies” („Odlotowe Agentki”) i „Power Rangers”.
0 1 0 0 0 20.01.2005Głodowi powiedz STOPProdukt marki Winiary, "Danie w 5 minut", zmienia nazwę i wizerunek. prowadzanie zmian w życie wesprze prowadzoną z dużym rozmachem kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania rozpoczyna się dziś.
0 1 0 0 0 20.01.2005Konkurs Kreatura z międzynarodowym juryDo 15 lutego przyjmowane będą prace na konkurs twórczości reklamowej Kreatura 2005. Tegoroczna edycja ma dwie nowości. Prace polskich uczestników oceniać bądą eksperci międzynarodowi. Opłaty za zgłoszenia zostały uzależnione od wielkości przychodów firmy.
0 1 0 0 0 19.01.2005Dużo Dobrej Mocy od JanmediaRealizując politykę odpowiedzialności społecznej agencja interaktywna Janmedia uruchomiła swój pierwszy w tym roku projekt pro-bono.
0 1 0 0 0 19.01.2005Warszawa da się lubić?Warszawa nie cieszy się raczej dobrą reputacją wśród mieszkańców Polski, choć trudno powiedzieć, żeby stolicy nie dało się lubić – wynika z badania „Co dalej z Warszawą…?”, przeprowadzonego przez TNS OBOP przy pomocy metodologii TRI*M.
0 1 0 0 0 19.01.2005Warszawskie Centrum Badań Jakościowych TNS OBOPLustra weneckie, ruchome kamery z zoomem, mikrofony, dwie sale do przeprowadzania badań FGI (wywiadów focusowych), dwie do badań IDI (indywidualne badania pogłębione) i nowe centrum Hall Testów – to wszystko znalazło się w Warszawskim Centrum Badań Jakościowych (WCBJ), które zainaugurowało swoją działalność 18 stycznia, w nowej siedzibie TNS OBOP.
0 1 0 0 0 19.01.2005„Pierwszy Krok” po raz czwartyJuż po raz czwarty osoby niepełnosprawne, które straciły sprawność w wyniku wypadku drogowego bądź nieszczęśliwego skoku do wody mogą ubiegać się o stypendium w ramach Funduszu „Pierwszy krok”.
0 1 0 0 0 19.01.2005Na narty, a później na jednego…Firma Bols, producent tradycyjnej, polskiej wódki Soplica przygotował wspólną promocję z wydawnictwem Pascal. Do każdej butelki wódki Soplica dołączany jest jeden z serii miniprzewodników zimowych Pascala. Seria zawiera trzy różne przewodniki z propozycjami na spędzanie zimowych wakacji w Tatrach, Sudetach oraz Beskidach.