Harley-Davidson z PRO Media House w 2005 roku - Marketing przy Kawie
Harley-Davidson z PRO Media House w 2005 roku
  • 0
  • 1
18.01.2005

Harley-Davidson z PRO Media House w 2005 roku

Harley-Davidson Polska przedłużył współpracę z domem mediowym PRO Media House na okres całego 2005 roku. Wcześniej firmy te współpracowały przy ostatniej kampanii Harleya, która miała miejsce w listopadzie i grudniu minionego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55178 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2005

Magiczne Muzeum Karykatury pod mecenatem Dominet Banku

Dominet Bank SA po raz kolejny objął mecenatem wystawę w Muzeum Karykatury w Warszawie. Po „Starej Baśni na wesoło” możemy podziwiać TeleMagię – satyryczne spojrzenie na świat telewizji. Konkurs oraz Wystawa Pokonkursowa są imprezami towarzyszącymi VIII Edycji Plebiscytu TELEKAMERY TELE TYGODNIA 2004. Po zakończeniu warszawskiej wystawy, prace prezentowane będą na terenie całej Polski w placówkach Dominet Banku.