0 1 0 0 0 19.05.2005Kampania Publicis dla nowego telewizora firmy THOMSONAgencja Publicis przygotowała reklamę nowego telewizora firmy THOMSON, która od 19 maja będzie poprzedzać seanse kinowe w sieci kin Multikino w całym kraju. Prowadzona kampania wspiera wejście produktu na rynek.
0 1 0 0 0 19.05.2005Media & Marketing Polska nagradzaRedakcja tygodnika “Media & Marketing Polska” przyznała coroczne Tytuły Roku w branży agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 19.05.2005Letni Festiwal SmakuLetni Festiwal Smaku - sałatkowo-grillowe dania, smakowite, warte spróbowania! – Pod takim hasłem prowadzona będzie letnia akcja promocyjna marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu oraz wykreowanie nowego stylu biesiadowania na świeżym powietrzu – mody na doskonale przyprawione sałatki. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 18.05.2005„Klienci kupują tylko od najlepszych”Niewiele jest stanowisk, które wymagają tak zróżnicowanych umiejętności - jak praca osoby kierującej działem handlowym. Szczegółowa wiedza o rynku, umiejętności analizowania sprzedaży, organizowanie dystrybucji oraz organizowanie pracy i kierowanie ludźmi, którzy działają zwykle poza zasięgiem wzroku - to tylko niektóre z nich. Dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań biznesowych z wykorzystaniem istotnych zaleceń w pracy przedstawicieli handlowych można osiągnąć sukces w zarządzaniu działem handlowym kierując się przedstawionymi w książce wskazówkami.
0 1 0 0 2 18.05.2005Eventy teaserowe dla marki FantaAgencja IQ Marketing przygotowała eventy teaserowe wspierające pierwszy etap kampanii wizerunkowej dla marki Fanta.
0 1 0 0 0 18.05.2005Kampania wspierająca nowy model Samsung SGH-E720Model SGH-E720 to model z najwyższej półki skierowany do osób wykorzystujących multimedialne funkcje jak odtwarzacz Mp3, aparat cyfrowy 1.3 mega piksela, nagrywanie filmowo video czy komunikacja przez Bluetooth.
0 1 0 0 0 18.05.2005Adv.pl dla GETIN BankGETIN Bank przygotował wakacyjną promocję kredytów. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej akcji GETIN Banku w Internecie powierzono Agencji Interaktywnej Adv.pl. Marketing On-line wspiera działania BTLowe. Akcja potrwa do końca lipca.
0 1 0 0 0 18.05.2005Men at Work przygotuje BTL w dwóch kampaniach Banku BPHMen at Work wygrało konkurs na działania BTL w kampaniach wspierających sprzedaż kont osobistych i kart kredytowych Banku BPH.
0 1 0 0 0 18.05.2005Pegasus dla AlpinusaPegasus Public Relations podpisał umowę z firmą Euromark, właścicielem legendarnej polskiej marki outdoorowej Alpinus.
0 1 0 0 0 18.05.2005V edycja konkursu – Kalendarz 2006 „Kolory Ziemi”Już po raz piąty renomowany dystrybutor papieru firma „Cezex” organizuje prestiżowy projekt, mający na celu stworzenie niepowtarzalnego kalendarza łączącego myśl artystyczną z perfekcją druku i wyrafinowanym papierem. Propozycja jest skierowana do agencji reklamowych, agencji fotograficznych i drukarni, których zadaniem będzie opracowanie kreacji i wykonanie prac na papierach dostarczonych przez Cezex. Dotychczasowe edycje kalendarza zdobyły uznanie środowiska artystycznego, reklamowego i poligraficznego. Wydanie na rok 2006 będzie nosić tytuł "Kolory Ziemi".