Men at Work przygotuje BTL w dwóch kampaniach Banku BPH
  • 0
  • 1
18.05.2005

Men at Work przygotuje BTL w dwóch kampaniach Banku BPH

Men at Work wygrało konkurs na działania BTL w kampaniach wspierających sprzedaż kont osobistych i kart kredytowych Banku BPH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2005

Nowy serwis internetowy Domino Siły Kreatywne

W celu odświeżenia wizerunku oraz jeszcze skuteczniejszego dotarcia do Klientów, Domino Siły Kreatywne stworzyło nowoczesny, internetowy serwis informacyjny, który jest nową wizytówką agencji w sieci. Celem powstałego serwisu jest łatwe dotarcie do istotnych informacji dotyczących agencji oraz poznanie korzyści wynikających z podjęcia współpracy z Domino. Skierowany jest do odbiorców poszukujących szybkiej i precyzyjnej informacji.