Letni Festiwal Smaku - Marketing przy Kawie
Letni Festiwal Smaku
  • 0
  • 1
19.05.2005

Letni Festiwal Smaku

Letni Festiwal Smaku – sałatkowo-grillowe dania, smakowite, warte spróbowania! – Pod takim hasłem prowadzona będzie letnia akcja promocyjna marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu oraz wykreowanie nowego stylu biesiadowania na świeżym powietrzu – mody na doskonale przyprawione sałatki. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2005

Podsumowanie wyników kampanii alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!

Wyniki badań podsumowujących drugą edycję kampanii wykazały wysoki poziom jej rozpoznawalności wśród odbiorców i zwiększenie dezaprobaty społecznej dla sprzedaży alkoholu nieletnim. W rezultacie prowadzonych przez samorządy lokalne kontroli punktów sprzedaży, znacząco spadł odsetek sklepów sprzedających alkohol nieletnim. Zdecydowana większość badanych zadeklarowała poparcie dla włączenia się przemysłu piwowarskiego do działań ograniczających dostęp nieletnich do alkoholu.