0 1 0 0 0 1.06.2005Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Peugeot 1007Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek Peugeot 1007 – pod hasłem „LEKKOŚĆ BYCIA”. Nowatorska w formie kampania reklamowa przedstawia dwa światy – realny i abstrakcyjny. Bohaterem filmów jest niezależny, żyjący w wielkim mieście 30-letni mężczyzna, dla którego nic nie stanowi przeszkody na drodze do życia pełnego wygód i ułatwień.
0 1 0 0 0 1.06.2005Carrefour Polska partnerem „Aperitif po francusku”Carrefour Polska został partnerem międzynarodowego programu „Aperitif po francusku”. Celem przedsięwzięcia jest zaprezentowanie bogactwa francuskich produktów rolno-spożywczych oraz przybliżenie tradycji aperitifu.
0 1 0 0 2 1.06.2005Śniadania w restauracjach McDonald’s PolskaW ramach działań mających na celu dalsze urozmaicenie oferty produktowej McDonald’s Polska w 15 warszawskich restauracjach rozpoczyna pilotażową sprzedaż śniadań w ramach akcji „Wstąp na śniadanie”.
0 1 0 0 0 1.06.2005Provident w kasach kolejowychOd początku czerwca br ruszyła kolejna kampania Provident Polska na okładkach reklamowych Ad-verto, dołączanych do biletów kolejowych.
0 1 0 0 0 1.06.2005Dzień Dziecka z misiem HARIBOAkcja "Misie dzieciom" planowana jest na Dzień Dziecka 1 czerwca 2005. Złoty Miś - charakterystyczna postać Haribo - odwiedzi dzieci z oddziałów wybranych warszawskich szpitali. Miś będzie bawił się z dziećmi i rozdawał upominki.
0 1 0 0 0 1.06.2005Men at Work dla TYMBARKUMen at Work przygotował strategię i kreację najnowszej kampanii soków Tymbark. Motywem przewodnim akcji „Dołącz do Wielkich” są cytaty znanych ludzi i konsumentów napojów Tymbark.
0 1 0 0 0 1.06.2005Meble 2005 z marketingiem zapachowymConSensus Technology przygotował koncepcje wykorzystania marketingu zapachowego w ramach stoisk firmowych dla dwóch największych producentów mebli w Polsce – Kler S.A. oraz MM International.
0 1 0 0 0 1.06.2005Finał promocji syropów YOWeekendem w Alpach nagrodzono zwycięzców konkursu zorganizowanego w ramach promocji syropów owocowych marki YO. Spośród konsumentów, którzy dokonali zakupu syropu YO i wysłali zgłoszenie konkursowe, 31 maja wybrano zwycięzców 10 dwuosobowych pobytów weekendowych w Alpach regionu Salzburskiego.
0 1 0 0 0 1.06.2005TVN Turbo Tour: turbo weekendW sobotę 4 czerwca wielki, amerykański Turbo Truck w eskorcie unikalnych pojazdów i Turbo Girls odwiedzi krakowską Paradę Smoków, a w niedzielę Piknik Motorowodny w Zegrzu. Eventy są częścią kampanii promocyjnej TVN Turbo, która ruszyła 1 maja.
0 1 0 0 0 31.05.2005Internetowa kampania ING Banku ŚląskiegoRuszyła internetowa kampania promująca Otwarte Konta Oszczędnościowe ING Banku Śląskiego. Celem działań e-marketingowych jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą promocyjną oraz zachęcenie ich do złożenia wniosku o otwarcie konta oszczędnościowego za pośrednictwem strony internetowej www.ing.pl/oszczednosci/. Kampania jest kolejną realizacją prowadzoną przez agencję interaktywną OS3 multimedia dla ING Banku Śląskiego.