Espresso

11 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Studio DN dla piekarni

STUDIO DN wygrało przetarg na restylizację opakowań Nowakowski Piekarnie. Do przetargu przystąpiły 4 firmy. Celem prac było stworzenie systemu opakowań dla wszystkich produktów sprzedawanych pod wspólną marką „Nowakowski” oraz odświeżenie wizerunku i podniesienie atrakcyjności opakowań. Docelowo zaprojektowanych zostanie 20 produktów, których opakowania zostaną stworzone w ramach spójnego, czytelnego systemu zaproponowanego przez STUDIO DN.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Kompleksowe działanie przeciw zmarszczkom

Trzy produkty VICHY Laboratoires są reklamowane w ramach jednej kampanii. W ten sposób producent kremów Myokine, LiftActiv PRO i Novadiol przedstawia swoją gamę produktów przeciwzmarszczkowych. Każdy z nich jest przeznaczony dla innej grupy wiekowej i przeciwdziała innym typom starzenia. Wszystkie służą pielęgnacji skóry. Reklamy mają za zadanie ułatwienie konsumentkom wyboru odpowiedniego do ich potrzeb kremu. Kampanię przygotowały dom mediowy Optimedia, kreację do prasy agencja reklamowa Publicis, a do telewizji Euro RSCG Warsaw. Jest realizowana od 25 marca w prasie i telewizji. Grupę docelową stanowią kobiety powyżej 30 roku życia pragnące przeciwdziałać powstawaniu lub pogłębianiu się zmarszczek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2005

Na wiosnę… zbadane witaminy i minerały

Badania działu Medical agencji Kinoulty Research wykazały, że zestawy witamin i minerałów należą do najbardziej popularnych w Polsce leków wspomagających kondycję, samopoczucie i sprawność, dostępnych bez recepty (tzw. OTC). Kupuje je ponad połowa (52%) Polaków – prawie dwie trzecie (62%) kobiet i mniej niż połowa (42%) mężczyzn. Osoby te wywodzą się głównie z najbardziej aktywnego przedziału wiekowego 18-44 lat. Im wyższy wiek, tym mniej Polaków sięga po tego rodzaju preparaty.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Największa wydawnicza akcja promocyjna 2005

15 kwietnia rusza największa akcja promocyjna w historii Wydawnictwa Pascal i jednocześnie roku 2005 na rynku wydawniczym w Polsce - konkurs "Wygraj wakacje marzeń". W 250 000 przewodników Pascala znajduje się kupon konkursowy, umożliwiający wygrywanie raz w miesiącu atrakcyjnych nagród (wycieczki, rowery, aparaty fotograficzne) oraz zdobycie w finale, 4 listopada 2005 r., "wycieczki marzeń" i samochodu Skoda Fabia Combi. Łączna wartość nagród wynosi ponad 100 000 zł, a wartość rynkowa kampanii reklamowych to niemal 2 500 000 zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Heyah Serwisownia – codzienna dawka informacji i rozrywki

Heyah dla wszystkich swoich użytkowników przygotowała atrakcyjną propozycję - usługę Heyah Serwisownia. Teraz każdy, kto ma numer Heyah, może otrzymywać najważniejsze informacje z kraju i ze świata, dowie się, co słychać w sporcie i co warto obejrzeć w TV, jaka będzie pogoda w wybranym regionie, a także, kiedy będzie składał imieninowe życzenia znajomym. Heyah Serwisownia dostarczy zainteresowanym również plotek ze świata muzyki oraz codzienną dawkę humoru. Serwisy informacyjne - "Niusy dnia": z kraju, ze świata, sport czy pogoda - przygotowane są we współpracy z dziennikarzami takich mediów, jak: PAP, BBC, Puls Biznesu czy Przegląd Sportowy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

„Nabiał wzmocni Twoje kości i poczucie godności” – druga odsłona kampanii promującej produkty mleczne

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej promującej spożywanie produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D. W nowym spocie pod hasłem „Kurtka” po raz kolejny zwycięża pomysłowość dzieci i umiejętność odnalezienia się w niezręcznej sytuacji. Postacią inspirującą dzieci do poszukiwania twórczych rozwiązań i radzenia sobie w nieporęcznych sytuacjach, jest ponownie, znany już z pierwszej odsłony kampanii, Mlekosław.

Poprzednie Następne