Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Peugeot 1007
  • 0
  • 1
1.06.2005

Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Peugeot 1007

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek Peugeot 1007 – pod hasłem „LEKKOŚĆ BYCIA”. Nowatorska w formie kampania reklamowa przedstawia dwa światy – realny i abstrakcyjny. Bohaterem filmów jest niezależny, żyjący w wielkim mieście 30-letni mężczyzna, dla którego nic nie stanowi przeszkody na drodze do życia pełnego wygód i ułatwień.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2005