0 1 0 0 0 9.06.2005Agro… Segment coraz bardziej wymagający komunikacyjnieAgencja Martis na zlecenie Cargill Animal Nutrition przygotowała kolejną kampanię skierowaną do agro-segmentu. Po sukcesie kampanii „Apaczka” kreacja i tej kampanii kolejny raz łamie stereotyp myślenia o komunikacji dla tzw. "segmentów wiejskich".
0 1 0 0 0 9.06.2005Muzyczne lato z Coca-ColaPółtora miliona konsumentów otrzyma nagrody w letniej akcji promocyjnej pod nazwą „Odkryj świat muzyki”. 10 czerwca rozpoczyna się wydawanie tych nagród w 230 punktach na terenie całego kraju. Promocja dotyczy napojów orzeźwiających produkowanych przez Coca-Colę. Wspiera ją kampania reklamowa realizowana w telewizji (TVN, TVN7, TV4, Polsat, MTV), radiu, kinach oraz w internecie.
0 1 0 0 0 9.06.2005Skil i San Markos – nie możesz się oprzećPołączenie elektronarzędzi z humorem, czyli kampanię produktów marki Skil można zobaczyć do połowy czerwca na billboardach w całej Polsce. Kampanię przygotowała Republika Dobrej Marki San Markos.
0 1 0 0 0 9.06.2005KFC po meksykańskuPo kuchni dalekowschodniej sieć restauracji KFC proponuje swoim gościom podróż kulinarną do Meksyku. W nowym, promocyjnym menu klienci znajdą i będą mogli skosztować kukurydzianego taco owiniętego w tortillę, stanowiącą podstawę wielu dań meksykańskich, wypełnioną soczystym stripsem, sałatą i pomidorem. Całość polana jest sosem serowym Cheddar, który również występuje pomiędzy taco a tortillą. Nowe danie nosi nazwę TacoQura.
0 1 0 0 0 9.06.2005K2 tworzy interaktywny dom mediowyACR S.A. to samodzielna spółka zajmująca się planowaniem i zakupem mediów, zarówno na rzecz klientów K2, jak i klientów bezpośrednich czy współpracujących z innymi agencjami interaktywnymi.
0 1 0 0 0 9.06.2005Czy Polska jest światową potęgą bankowości internetowej?Z informacji podawanych przez rodzime banki wynika, że nasz kraj należy do światowych liderów pod względem nasycenia bankowością internetową. Co więcej - patrząc na dynamikę wzrostu deklarowanej liczby użytkowników, może się wkrótce zdarzyć, że takich osób będzie nawet więcej niż samych internautów! Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak – tak wyglądałaby rzeczywistość gdyby przyjąć bezkrytycznie wszystkie informacje napływające z instytucji finansowych.
0 1 0 0 0 9.06.2005Timex – Oficjalnym Sponsorem Pomiaru Czasu 27. Maratonu WarszawskiegoTIMEX otrzymał tytuł Oficjalnego Sponsora Pomiaru Czasu 27. Maratonu Warszawskiego oraz Partnera Warszawskiego Festiwalu Biegowego, który odbędzie się 16-18 września br. w Warszawie. TIMEX jest również Partnerem ogólnopolskiej akcji promującej bieganie „Biegniesz czy kibicujesz?”.
0 1 0 0 0 9.06.2005Generacja Gadu-Gadu rośnieUważam, że Generacja Gadu-Gadu to świetny pomysł. Można nawiązać nowe, ciekawe znajomości. Sama założyłam jedną grupę i cieszy się ona niemałą popularnością – to tylko jedna z wielu nadesłanych opinii użytkowników Generacji Gadu-Gadu, portalu społeczności internetowej, który został uruchomiony miesiąc temu.
0 1 0 0 0 9.06.2005Twenty Four Seven PR znowu dla Medycyny RodzinnejAgencja Twenty Four Seven PR przygotowuje dla Medycyny Rodzinnej magazyn informacyjny. Tym samym na nowo pozyskała do grona klientów firmę, dla której realizowała projekty w latach 2000-2002.
0 1 0 0 0 9.06.2005Kobiety wybierają RMF FMJak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company dynamicznie rośnie słuchalność radia RMF FM wśród kobiet w wieku 25-39 lat.