0 1 0 0 0 18.05.2005Pegasus dla AlpinusaPegasus Public Relations podpisał umowę z firmą Euromark, właścicielem legendarnej polskiej marki outdoorowej Alpinus.
0 1 0 0 0 18.05.2005V edycja konkursu – Kalendarz 2006 „Kolory Ziemi”Już po raz piąty renomowany dystrybutor papieru firma „Cezex” organizuje prestiżowy projekt, mający na celu stworzenie niepowtarzalnego kalendarza łączącego myśl artystyczną z perfekcją druku i wyrafinowanym papierem. Propozycja jest skierowana do agencji reklamowych, agencji fotograficznych i drukarni, których zadaniem będzie opracowanie kreacji i wykonanie prac na papierach dostarczonych przez Cezex. Dotychczasowe edycje kalendarza zdobyły uznanie środowiska artystycznego, reklamowego i poligraficznego. Wydanie na rok 2006 będzie nosić tytuł "Kolory Ziemi".
0 1 0 0 0 18.05.2005Kampania promocyjna lodów Bolero8 maja wystartowała kampania promocyjna lodów Bolero z Chłodni Olsztyn. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja public relations CBM z Olsztyna.
0 1 0 0 0 18.05.2005Nagroda dla nowego logo Cityboard MediaCityboard Media od grudnia 2004 roku ma nowy system identyfikacyjny, którego podstawą jest nowe logo. Oryginalny projekt logo i jego realizacja w systemie corporate identity została wyróżniona na międzynarodowym designerskim konkursie „Creativity ‘34” w USA.
0 1 0 0 0 18.05.2005Lexus Fashion Night w WarszawiePokaz mody z udziałem światowej sławy modelek, ekskluzywna kolekcja Gosi Baczyńskiej oraz prezentacja dwóch luksusowych samochodów - Lexusa GS oraz Lexusa RX 400h - pierwszego w tej klasie samochodu z napędem hybrydowym – wszystko to odbędzie się w ramach Lexus Fashion Night.
0 1 0 0 1 18.05.2005Kampania promocyjna karty Maxima PLUS LUKAS Banku16 maja ruszyła kampania towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowego produktu LUKAS Banku – karty kredytowej Maxima PLUS - uzupełniającej ofertę kart kredytowych LUKAS Banku.
0 1 0 0 0 18.05.2005ARRS Effectica znów na podiumWrocławska agencja ARRS Effectica po raz kolejny potwierdziła swoją wiodącą pozycję w czołówce niesieciowych agencji reklamowych w Polsce.
0 1 0 0 0 18.05.2005Podsumowanie wyników kampanii alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!Wyniki badań podsumowujących drugą edycję kampanii wykazały wysoki poziom jej rozpoznawalności wśród odbiorców i zwiększenie dezaprobaty społecznej dla sprzedaży alkoholu nieletnim. W rezultacie prowadzonych przez samorządy lokalne kontroli punktów sprzedaży, znacząco spadł odsetek sklepów sprzedających alkohol nieletnim. Zdecydowana większość badanych zadeklarowała poparcie dla włączenia się przemysłu piwowarskiego do działań ograniczających dostęp nieletnich do alkoholu.
0 1 0 0 0 18.05.2005Niech moc będzie z Wami – GP Battery w kinieGP Battery (Poland) rozpoczyna kampanię kinową. Na 123 ekranach w 30 miastach całej Polski będzie emitowany spot „Zmień baterie na lepsze”. Reklamę GP będzie można obejrzeć przed najbardziej oczekiwanym filmem tego roku – „Gwiezdnymi wojnami: część III - Zemsta Sithów”.
0 1 0 0 0 18.05.2005Link kursor – nowa forma reklamy w sieci Ad.netDo oferty sieci reklamowej Ad.net została oficjalnie wprowadzona nowa forma reklamy – Link kursor.