0 1 0 28.10.2005Franco Feruzzi – moda „dziełem sztuki“19 października w warszawskiej galerii MITO styliści męskiej marki odzieżowej Franco Feruzzi pod hasłem „Żadna się nie oprze“ zaprezentowali nową kolekcję jesień-zima 2005/06.
0 1 0 27.10.2005Wyjątkowa premiera filmów TBWA dla Fundacji „AKOGO?”1 listopada br. odbędzie się w Telewizji Publicznej premiera filmów przygotowanych przez agencję TBWA wraz z Janem Jakubem Kolskim dla Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”.
0 1 0 27.10.2005Nowe jest piękneOd dziś w wybranych tytułach prasowych pojawiać się będą reklamy nowoczesnych telewizorów Thomson Intuiva LCD/Plazma. Celem kampanii jest zaprezentowanie tego markowego produktu precyzyjnie wyselekcjonowanej grupie osób, które są potencjalnymi nabywcami takiego sprzętu. Media dla tej reklamy zaplanował dom mediowy Optimedia.
0 1 0 27.10.2005D&M skończyła dziś 15 latAgencja D&M od samego początku jest związana z Warszawą, a na rynku zadebiutowała jako studio reklamowe. Towarzyszące jej sukcesy w kreacji, są zasługą przede wszystkim właścicieli, Doroty i Zbigniewa Malickich, absolwentów warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
0 1 0 27.10.2005Wszystkie aukcje w jednym miejscuPorównywarka cen 9sekund.pl, jako jedyna w Polsce, prezentuje oferty czterech największych serwisów aukcyjnych. Pod adresem aukcje.9sekund.pl można przeszukiwać i porównywać oferty Allegro.pl, Ebay.pl, Aukcje24.pl i Swistak.pl.
0 1 0 27.10.2005Zentropy wygrywa Tymbark i FITZentropy Partners - agencja interaktywna grupy McCann - wygrała przetarg na stworzenie strategii marek Tymbark i FIT w Internecie. W przetargu wzięły udział 4 czołowe agencje interaktywne.
0 1 0 27.10.2005Halloween w 100lat.plHalloween - zwyczaj, który od niedawna gości także w Polsce – ma zarówno swoich zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Jedni robią dyniowe latarnie, przebierają się za „straszne” postacie czy urządzają mroczne bale. Inni oburzają się z powodu „profanacji” Święta Zmarłych i nie akceptują anglosaskiej tradycji.
0 1 0 27.10.2005Ponad 400 polskich produktów wyróżnionych znakiem „Dajesz pracę”Ponad 400 produktów wyróżniła znakiem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę” Fundacja Dajesz Pracę PL. Wyróżnienia zostały przyznane na potrzeby akcji informacyjno – edukacyjnej „Ogólnopolskie dni produktu polskiego” organizowanej w październiku we wszystkich hipermarketach Tesco na terenie Polski. Warunkiem otrzymania wyróżnienia był polski rodowód produktu. Pod uwagę była również brana konkurencyjność rynkowa polskich produktów.
0 1 0 27.10.2005Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badaniaWedług najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów – z 74,25 do poziomu 80,75! To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” w październiku br.
0 1 0 27.10.2005Kampania reklamowa Primy GuaranesyZ początkiem listopada rusza prasowa kampania reklamowa nowej kawy z dodatkiem guarany – Cafe Primy Guaranesy w prasie handlowej. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, a za planowanie mediów dom mediowy Mediacom.