0 1 0 0 0 25.01.2005Finał konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty”Pierwsza edycja konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty” organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing Poland oraz agencję fotograficzną Flash Press Media dobiegła końca. 21 stycznia 2005 w warszawskiej Galerii Wizytującej odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników konkursu połączone z wernisażem wystawy najlepszych prac.
0 1 0 0 0 25.01.2005Przetargi w eGospodarka.plwww.eGospodarka.pl - praktyczny poradnik Internetu dla małych i średnich firm uruchomił nowy serwis informacyjny poświęcony przetargom publicznym. Na stronach serwisu znajdują się aktualne informacje o przetargach w całej sferze publicznej a także akty prawne regulujące tę kwestię.
0 1 0 0 0 25.01.2005Polacy amatorami „podróbek”Polacy nadal chętnie sięgają po podrobione artykuły uznanych producentów. Coraz więcej osób kupuje „podróbki” odzieży i obuwia modnych marek, nieoryginalne kosmetyki i pirackie płyty CD, DVD – wynika z cyklicznego badania „Style życia w Polsce” prowadzonego przez instytut GfK Polonia.
0 1 0 0 0 25.01.2005GM Records tłoczy, a nie wydajeLider branży tłoczenia dysków optycznych – GM Records, w związku z wdrożeniem planu dalszego rozwoju firmy, rezygnuje z działalności wydawniczej.
0 1 0 0 0 25.01.2005Warsaw Destination Alliance zebrało ponad 800 000 złPo 12 miesiącach od wprowadzenia opłaty Warsaw Destination Donation Fundacja WDA podsumowała rok 2004. W zrzeszonych hotelach, tylko z tego tytułu, zebrano 833 000 złotych! To ogromny sukces coraz prężniej działającej Fundacji.
0 1 0 0 0 25.01.2005Nowy klient ARRS EffecticaARRS Effectica, największa wrocławska agencja reklamowa się wygrała przetarg na pełną obsługę komunikacyjną firmy Electus S.A.
0 1 0 0 1 24.01.2005Serwis internetowy HerbapolW Sieci, pod adresem www.herbapol.pl, został uruchomiony nowy serwis internetowy producenta leków ziołowych „Herbapol Wrocław” S.A. przygotowany przez Agencję Interaktywną Pro-Creation.
0 1 0 0 0 24.01.2005BizTech szkoli informatyków ARiMRBizTech Konsulting S.A. wygrał przetarg na techniczne szkolenia pracowników ARiMR z technologii i narzędzi informatycznych Microsoftu (platforma systemowa, bazy danych, poczta elektroniczna, narzędzia programistyczne i platforma .NET
0 1 0 0 0 24.01.2005Cztery brandy Inco-Veritas ponownie w San MarkosRepublika Dobrej Marki San Markos ponownie zajmie się obsługą full-service Inco-Veritas w zakresie czterech brandów nawozów: Azofoska, Florovit, Gardenvit i Ziemovit.
0 1 0 0 0 24.01.2005Headlines dla Polskich Badań Czytelnictwa i ZKDPAgencja Headlines Brand Corporate Communication podpisała umowę ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy i Polskimi Badaniami Czytelnictwa. Zadaniem Headlines będzie prowadzenie działań komunikacyjnych związanych ze standardem badań czytelnictwa PBC i prezentacją danych ZKDP.