0 1 0 0 0 10.06.2005Wyszukiwarka NetSprint.pl zwyciężyła w konkursie Teraz InternetWyszukiwarka NetSprint.pl została zwycięzcą V edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepsze strony internetowe „Teraz Internet” w kategorii „Baza danych, katalogi, wyszukiwarki”. Serwis zwyciężył w swojej kategorii już po raz drugi z rzędu. NetSprint.pl zajął również trzecie miejsce w głosowaniu męskiej części Internautów wybierających najatrakcyjniejsze witryny spośród wszystkich nominowanych w konkursie.
0 1 0 0 0 10.06.2005Studencki Produkt Roku 2005 – kto w finale?14 czerwca 2005 odbędzie się Finał Plebiscytu Studencki Produkt Roku. Magazyn „Dlaczego” i portal Korba.pl wręczą prestiżowe tytuły produktom i markom, które w 2005 r. zdobyły największe uznanie wśród studentów. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie statuetek odbędzie się podczas uroczystej Gali plebiscytu, w klubie Fabryka Trzciny.
0 1 0 0 0 10.06.2005Zwycięzca konkursu Teraz Internet09 czerwca w warszawskim Klubie Flyer’s odbył się finał V edycji konkursu "Teraz Internet" na najlepsze strony internetowe. Serwis www.adriatyk.com.pl wygrał w kategorii turystyka. Statuetkę odebrał współwłaściciel firmy p. Roman Fon.
0 1 0 0 0 10.06.2005Era sukcesów trwaPolska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, sponsor strategiczny drużyny piłkarskiej „Wisła” Kraków, jest dumna ze zdobycia przez klub kolejnego, dziesiątego tytułu Mistrza Polski. Jest to już drugi z rzędu wspólnie zdobyty tytuł.
0 1 0 0 0 10.06.2005Nordic Walking z GwiazdamiImpreza promująca nową dyscyplinę sportu – Nordic Walking odbędzie się 14 czerwca 2005 roku na głównym dziedzińcu Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.06.2005Agro… Segment coraz bardziej wymagający komunikacyjnieAgencja Martis na zlecenie Cargill Animal Nutrition przygotowała kolejną kampanię skierowaną do agro-segmentu. Po sukcesie kampanii „Apaczka” kreacja i tej kampanii kolejny raz łamie stereotyp myślenia o komunikacji dla tzw. "segmentów wiejskich".
0 1 0 0 0 9.06.2005Muzyczne lato z Coca-ColaPółtora miliona konsumentów otrzyma nagrody w letniej akcji promocyjnej pod nazwą „Odkryj świat muzyki”. 10 czerwca rozpoczyna się wydawanie tych nagród w 230 punktach na terenie całego kraju. Promocja dotyczy napojów orzeźwiających produkowanych przez Coca-Colę. Wspiera ją kampania reklamowa realizowana w telewizji (TVN, TVN7, TV4, Polsat, MTV), radiu, kinach oraz w internecie.
0 1 0 0 0 9.06.2005Skil i San Markos – nie możesz się oprzećPołączenie elektronarzędzi z humorem, czyli kampanię produktów marki Skil można zobaczyć do połowy czerwca na billboardach w całej Polsce. Kampanię przygotowała Republika Dobrej Marki San Markos.
0 1 0 0 0 9.06.2005KFC po meksykańskuPo kuchni dalekowschodniej sieć restauracji KFC proponuje swoim gościom podróż kulinarną do Meksyku. W nowym, promocyjnym menu klienci znajdą i będą mogli skosztować kukurydzianego taco owiniętego w tortillę, stanowiącą podstawę wielu dań meksykańskich, wypełnioną soczystym stripsem, sałatą i pomidorem. Całość polana jest sosem serowym Cheddar, który również występuje pomiędzy taco a tortillą. Nowe danie nosi nazwę TacoQura.
0 1 0 0 0 9.06.2005K2 tworzy interaktywny dom mediowyACR S.A. to samodzielna spółka zajmująca się planowaniem i zakupem mediów, zarówno na rzecz klientów K2, jak i klientów bezpośrednich czy współpracujących z innymi agencjami interaktywnymi.