0 1 0 0 0 27.01.2005NetSprint wprowadza wyszukiwarkę zasobów korporacyjnychSpółka NetSprint.pl poinformowała o rozszerzeniu swojej oferty o NetSprint Intranet - system wyszukiwawczy adresowany do firm i instytucji, które chcą usprawnić obieg informacji wewnętrznej i potrzebują precyzyjnego narzędzia do przeszukiwania swoich zasobów. Wprowadzenie tego produktu jest elementem strategii zakładającej bardziej intensywną obecność na rynku korporacyjnych rozwiązań wyszukiwawczych.
0 1 0 0 0 26.01.2005MobilWorld – o notebookach inaczejPrzykład MobilWorld pokazuje, że rynek zakupów internetowych w Polsce jest wciąż młody i chłonny. Choć sklep jest dostępny dla użytkowników od niedługiego czasu, już zdobył sporą popularność dzięki skutecznej promocji w mediach elektronicznych.
0 1 0 0 0 26.01.2005Fundusz Mikro – dla każdegoFirma VENTI zrealizowała dla Funduszu Mikro serwis internetowy, który w łatwy i czytelny sposób prezentuje możliwości finansowania działalności gospodarczej, w ramach programu wspierania mikroprzedsiębiorczości.
0 1 0 0 0 26.01.2005Gala Superbrands po raz pierwszy w Polsce1 lutego br. w Auli Politechniki Warszawskiej odbędzie się uroczysta Gala podsumowująca pierwszą edycję projektu Superbrands Polska – konkursu, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. W trakcie uroczystości nagrodzone zostaną zwycięskie marki oraz będzie miała miejsce premiera pierwszego polskiego albumu Superbrands. Albumy Superbrands nazywane są przez media „biblią brandingu”.
0 1 0 0 2 26.01.2005TEQUILAPolska w nowej odsłonieAgencja marketing services TEQUILAPolska uruchomiła nową stronę internetową pod adresem www.tequilapolska.pl. Wirtualne oblicze nawiązuje do twórczości grupy Monthy Pytona. Stronę przygotowała TEQUILADIGITAL.
0 1 0 0 0 26.01.2005HAYS otwiera biuro regionalne w KatowicachNajwiększa firma doradztwa personalnego w Wielkiej Brytanii i Irlandii, specjalizująca się w rekrutacji na stanowiska menedżerskie średniego i wyższego szczebla – HAYS otwiera swoje biuro w Katowicach. Decyzja o uruchomieniu tej placówki związana jest z dynamicznym rozwojem regionu Górnego Śląska.
0 1 0 0 0 25.01.2005Polskie Książki Telefoniczne łączą strony biznesu!W ostatnim tygodniu stycznia na tablicach outdoorowych pojawiło się „rozwiązanie” teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych. W tegorocznym przekazie reklamowym produkt pozycjonowany jest jako źródło informacji wykorzystywane w celach biznesowych. Dlatego hasło przewodnie brzmi: Polskie Książki Telefoniczne łączą strony biznesu!
0 1 0 0 0 25.01.2005Finał konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty”Pierwsza edycja konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty” organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing Poland oraz agencję fotograficzną Flash Press Media dobiegła końca. 21 stycznia 2005 w warszawskiej Galerii Wizytującej odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników konkursu połączone z wernisażem wystawy najlepszych prac.
0 1 0 0 0 25.01.2005Przetargi w eGospodarka.plwww.eGospodarka.pl - praktyczny poradnik Internetu dla małych i średnich firm uruchomił nowy serwis informacyjny poświęcony przetargom publicznym. Na stronach serwisu znajdują się aktualne informacje o przetargach w całej sferze publicznej a także akty prawne regulujące tę kwestię.
0 1 0 0 0 25.01.2005Polacy amatorami „podróbek”Polacy nadal chętnie sięgają po podrobione artykuły uznanych producentów. Coraz więcej osób kupuje „podróbki” odzieży i obuwia modnych marek, nieoryginalne kosmetyki i pirackie płyty CD, DVD – wynika z cyklicznego badania „Style życia w Polsce” prowadzonego przez instytut GfK Polonia.