0 1 0 0 0 7.09.2005Najnowsza kampania reklamowa VolvoVolvo Auto Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Nowy Diesle Volvo S60”, której celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o wprowadzeniu do modelu Volvo S60 pięciocylindrowego silnika Diesla nowej generacji.
0 1 0 0 0 7.09.2005Tour de Pologne oficjalnie w Interia.plINTERIA.PL uruchomiła oficjalny serwis 62. edycji wyścigu Tour de Pologne (tourdepologne.interia.pl/). Od poniedziałku, 12 września br. będą w nim dostępne relacje „na żywo” z przebiegu tej największej imprezy kolarskiej w Polsce.
0 1 0 0 0 7.09.2005„Razem możemy więcej” – widowisko muzyczne Kredyt Banku i Grupy WartaKayah, Krzysztof Kiljański, Barbara Melzer i Michał Milowicz, to tylko niektóre z gwiazd, jakie będzie można zobaczyć 6 września 2005 w Teatrze Wielkim w prapremierowym spektaklu muzycznym „Razem możemy więcej”. Spektakl ten nie powstałby, gdyby w jego realizację nie zaangażowali się dwaj partnerzy w biznesie: Kredyt Bank i Grupa Warta. Firmy w ten nietypowy sposób postanowiły uczcić zacieśnienie wzajemnej współpracy. Zaletą widowiska będą nietypowe aranżacje znanych utworów i dynamiczne choreografie. Słowa do tytułowej piosenki napisał Jacek Cygan.
0 1 0 0 0 7.09.2005Agencja Wizard promotorem kultury i regionówAgencja reklamowa Wizard przygotowała graficzną oprawę Europejskich Dni Dziedzictwa na Mazowszu. To prestiżowe wydarzenie kulturalne jest organizowane od 13 lat z inicjatywy Rady Europy. W innych krajach podczas Dni Dziedzictwa tłumy odwiedzają muzea, skanseny i inne miejsca, otwarte specjalnie na tę okazję. W Polsce akcja dopiero zdobywa swoją renomę. Dlatego, już po raz trzeci z rzędu, o wsparcie promocji Dni Dziedzictwa została poproszona agencja reklamowa Wizard, która jednocześnie jest jednym ze sponsorów wydarzenia.
0 1 0 0 0 6.09.2005Bogusław Wołoszański w reklamach BPH i bezprowizyjnych wypłat z bankomatówBankomaty wszystkich banków zjednoczone! Kampanię informującą o tym fakcie możemy oglądać od początku września. Ta sensacja zainteresowała samego Bogusława Wołoszańskiego, który zastanawia się, kto tego dokonał.
0 1 0 0 0 6.09.2005Finał konkursu – Kolory Ziemi 2006Zakończyła się V edycja konkursu na najciekawsze prace do kreatywnego kalendarza firmy Cezex. W tym roku w konkursie wzięło udział łącznie 90 agencji reklamowych i indywidualnych projektantów graficznych. Zgłosili oni 330 projektów, spośród których jury konkursu wraz z internautami wybrało, do zaprezentowania na kartach kalendarza, prace 13 agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 6.09.2005Pożegnanie z Koncertowym LatemNowy Sącz w sobotę 27 sierpnia oraz Krynica Górska w niedzielę 28 sierpnia to były dwa ostatnie przystanki na trasie Koncertowego Lata. Podróż z Koncertowym Latem rozpoczęła się imprezą w Karpaczu dwa miesiące temu, 26 czerwca. W trakcie całej trasy odbyło się 20 imprez w 20 miastach nad morzem, na Mazurach, w górach.
0 1 0 0 0 6.09.2005Jesienna promocja geograficznych baz danych Acxiom PolskaAktualizacja, wzrost dokładności i nowa polityka cenowa cyfrowych map oferowanych przez Acxiom.
0 1 0 0 0 6.09.2005Cityboard Media wspiera Pekao OpenCityboard Media już po raz czwarty jest patronem mediowym Turnieju Ziemnego Mężczyzn ATP Pekao Open. Tegoroczna edycja Pekao Open odbędzie się w dniach 17-25 września na ceglanych kortach w Szczecinie.
0 1 0 0 0 6.09.2005Euro RSCG Marketing House dla UnileveraAgencja marketing services Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilever: "Smaruj do szkoły z Ramą" oraz "Zerwij kolekcje Liptona".