0 1 0 0 0 22.08.2005Promocja konsumencka ACTIMELA® „Powrót do szkoły”Promocja konsumencka „Powrót do szkoły” rozpoczyna się 19 sierpnia 2005 r., kończy się 11 września 2005 r.
0 1 0 0 0 22.08.2005Reklama łączona skuteczniejsza w prasieJeśli reklama łączona, to tylko w prasie - wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego i dom mediowy PRO Media House. W badaniach odbiorcy wyrazili większą chęć zakupu towarów po obejrzeniu łączonej reklamy właśnie w prasie. Przewaga prasowej reklamy łączonej nad telewizyjną wyraża się także w wyższych ocenach dla prestiżu i markowości reklamowanych produktów.
0 1 0 0 0 22.08.2005Energooszczędna kampania wysokich lotówWrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica, specjalizująca się w branży budowlano-inwestycyjnej, wygrała przetarg na kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu firmy Urzędowski – okna Galux.
0 1 0 0 0 22.08.2005Koniec dla „Solidarności”?„KONIEC” – taki tytuł nosi akcja o charakterze non profit, której celem jest podjęcie dyskusji na temat mitu „Solidarności” i jego znaczenia w obecnych czasach. Projekt - co jest nietypowe na polskim rynku reklamowym – nie jest sponsorowany przez klientów tylko osoby prywatne. Kampania jest widoczna na billboardach i citylightach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 22.08.2005Przetarg na nowy serwis korporacyjny Telefonii Dialog rozstrzygniętyAgencja Interaktywna Adv.pl wygrała trwający kilka miesięcy przetarg ogłoszony przez Telefonię Dialog na wykonanie nowego serwisu korporacyjnego operatora.
0 1 0 0 0 22.08.2005Trwa letnia ofensywa polskich produktówTelewizyjno-radiowa kampania „Kupując polskie produkty dajesz pracę”, wakacyjna akcja w prasie „Odkryj Polskę na nowo” oraz „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego” w hipermarketach Tesco – to trzy projekty Fundacji Dajesz Pracę Pl, które do końca lata będą skłaniały Polaków do kupowania polskich produktów.
0 1 0 0 0 22.08.2005TAI dla Ministerstwa Środowiska1. sierpnia 2005 r. Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. rozpoczęła świadczenie usługi monitoringu prasy dla Ministerstwa Środowiska.
0 1 0 0 0 22.08.2005Gadu-Gadu Sp. z o.o. właścicielem najpopularniejszego komunikatora internetowegoW dniu 15 sierpnia br. SMS-Express.com, spółka będąca właścicielem komunikatora Gadu-Gadu, zmieniła nazwę.
0 1 0 0 0 22.08.2005Nowy produkt w ofercie GfK PoloniaDział Custom Research GfK Polonia wprowadza do swojej oferty Systemy Informacji Przestrzennej umożliwiające wizualizację i analizę danych liczbowych na mapach cyfrowych. Zadaniem systemów RegioGraph oraz DISTRICT jest wspomaganie kierowników i dyrektorów sprzedaży oraz marketingu w procesach zarządzania.
0 1 0 0 0 22.08.2005Sukces kampanii SigmyWraz z końcem lata kończy się zrealizowana przez agencję PR Sigma International ogólnopolska akcja edukacyjna i PR przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu: problem podjęły trzy czołowe stacje telewizyjne i autorzy ponad 300 artykułów prasowych.