0 1 0 0 0 17.10.2005Odlotowy serwis w INTERIA.PLSekcja Turystyka w INTERIA.PL wzbogaciła się o nowy serwis Samoloty (www.samoloty.interia.pl). Witryna, powstająca przy współpracy z firmą Travelplanet.pl, udostępnia ofertę ponad 500 przewoźników lotniczych działających w Polsce.
0 1 0 0 0 17.10.2005Świąteczna akcja wysyłkowaFirmy przygotowujące specjalne promocyjne oferty na Święta Bożego Narodzenia mają niepowtarzalną okazję opublikować swoją propozycję w promocyjnym katalogu Acxiom Polska. Za cenę niższą niż koszt znaczka pocztowego ich propozycja dotrze do 100 tys. gospodarstw domowych o najatrakcyjniejszym profilu.
0 1 0 0 0 17.10.2005Hydraulik Vabbi na zakupyGorąca atmosfera i wiele emocji towarzyszyło sobotniemu otwarciu pierwszego sklepu sieci Vabbi Factory Outlet w Zielonej Górze. Gościem specjalnym wydarzenia był Piotr Adamski - „polski hydraulik”– nowa twarz sieci sklepów.
0 1 0 0 0 17.10.2005Nowy serwis internetowy dla klientów korporacyjnychAgencja interaktywna Janmedia uruchomiła serwis HYPERLINK dla Banku Pekao SA.
0 1 0 0 0 17.10.2005„Przygoda życia” – akcja promocyjna Primy Finezji1 września ruszyła akcja promocyjna kawy rozpuszczalnej Primy Finezji pod hasłem „Przygoda życia”. Konkurs, w którym konsumenci mogą wygrać cenne nagrody, potrwa do końca grudnia. Nagroda główna to dwutygodniowa wycieczka do Brazylii dla dwóch osób.
0 1 0 0 0 17.10.2005Rusza Ogólnopolski Program Edukacyjny MeteowrażliwiZ początkiem października rozpoczyna działalność Ogólnopolski Program Edukacyjny „Meteowrażliwi”. Celem i misją ludzi skupionych wokół „Meteowrażliwych” jest budowanie świadomości zagadnienia jakim jest meteoropatia oraz edukowanie Polaków jak radzić sobie z tą dolegliwością.
0 1 0 0 0 17.10.2005Rośnie popularność wyszukiwarki Panorama FirmOsiągnięty w ostatnim czasie wzrost używalności wyszukiwarki Panorama Firm (13%*), wskazuje na rosnące zapotrzebowanie Internautów na informacje lokalne oraz wyspecjalizowane serwisy.
0 1 0 0 0 17.10.2005Philips Lighting podczas MundialuPolska reprezentacja zakwalifikowała się do finałów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech w 2006. Dla wszystkich kibiców to wielka radość i wielkie oczekiwania. Dla firmy PHILIPS - Oficjalnego Partnera Mistrzostw - to znakomita okazja do promocji marki w Polsce.
0 1 0 0 0 17.10.2005Skuteczne testy EMPiK-uPonad 15 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim teście językowym on-line, przygotowanym przez EMPiK Szkoły Języków Obcych. Bardzo dobrymi wynikami może się także poszczycić kampania internetowa promującą tę akcję.
0 1 0 0 0 17.10.2005Jesienna NiveaRozpoczęła się kolejna edycja jesiennej kampanii NIVEA Polska S.A. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży produktów promocyjnych oraz wsparcie wizerunku marki NIVEA szczególnie w zakresie kompetencji w pielęgnacji.