0 1 0 0 0 17.10.2005Dla smaku i aromatu"Dla smaku i aromatu warto dodać" - brzmi hasło przygotowanej przez Publicis kampanii nowej ziołowej przyprawy "Ziarenka Smaku" - produktu marki Winiary. Kampania telewizyjna ruszyła 14 października.
0 1 0 0 0 17.10.2005Marka HOUSE ubiera w 4FUN TV!22 października rusza pierwszy premierowy odcinek marki House w 4 FUN TV! „Ubieraj się” to cykl programów, w których styliści 4 FUN będą zmieniać nudną i pospolitą szafę osób, wysyłających zgłoszenia do programu na odjazdowe ciuchy z kolekcji „Freek Your Mind”.
0 1 0 0 0 17.10.2005Z Dębowym po Mocne nagrody15 540 fachowych narzędzi jest do wygrania w konkursie organizowanym dla marki Dębowe Mocne z portfolio Kompanii Piwowarskiej S.A. Za strategię komunikacji oraz kreację odpowiada Agencja Reklamowa PZL.
0 1 0 0 0 17.10.2005Encyklopedia Zdrowia Gazety WyborczejWe wtorek, 18 października Gazeta Wyborcza rozpoczyna wydawanie bezpłatnego informatora nt. zdrowia i opieki medycznej - Encyklopedii Zdrowia Gazety Wyborczej.
0 1 0 0 0 17.10.2005Finał konkursu Twój Wybór Twoja MuzaWręczeniem głównej nagrody zakończyła się wielka akcja Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. „Twój wybór Twoja muza”. Główną nagrodę samochód Smart Forfour wylicytował Andrzej Kownacki.
0 1 0 0 0 17.10.2005Zza biurka na budowęZakończył się nietypowy dzień roboczy dla pracowników firmy Whirlpool. Nie spędzili go przy komputerach, na spotkaniach, w biurze. Wczoraj od wczesnego rana do późnego wieczora, w kaskach i roboczych ubraniach pomagali ubogim rodzinom z Gliwic wznosić mury ich nowego habitatowskiego domu.
0 1 0 0 0 17.10.2005Adp wyróżnionaADP najlepszą firmą w branży usług zdywersyfikowanych w USA Magazyn „Global Finance” uznał firmę ADP – Automatic Data Processing za lidera w branży usług zdywersyfikowanych w USA w 2005r.
0 1 0 0 0 17.10.2005Tydzień zdrowia z MarwitemRuszyła ogólnopolska kampania promocyjna soków marki Marwit. Lider na rynku świeżych soków owocowo-warzywnych chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować wizerunek marki. Za koncepcję i kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing, która została wybrana na drodze przetargu.
0 1 0 0 0 17.10.2005Zasil telefon online!Wirtualna Polska i spółka Blue Media uruchomiły serwis umożliwiający szybkie i łatwe doładowanie telefonu komórkowego przez Internet, z wykorzystaniem wielorakich form płatności. Każdy posiadacz aparatu komórkowego może go zasilić o wybraną przez siebie kwotę korzystając z adresu www.doladowania.wp.pl. Witryna powstała we współpracy z operatorami sieci GSM.
0 1 0 0 0 17.10.2005Telewizja w apteceTelewizja Apteczna Power Media rozwija się w kolejnych regionach Polski. Zaufanie, którym dotychczasowi Klienci obdarzyli Telewizję Apteczną Power Media umożliwia jej dalszy rozwój.