0 1 0 0 0 7.11.2005Webstarfestival: gwiazdy polskiego Internetu walczą o nagrodyWebstarfestiwal, pierwszy czysto interaktywny konkurs, który wystartował na początku września, nabiera tempa. Dotychczas największym zainteresowaniem cieszą się kategorie: najlepsza strona prywatna, najlepsza nowa strona www oraz najlepszy portal branżowy. Napływają nowe zgłoszenia, a internauci zaczęli oddawać swoje głosy, na ich zdaniem najlepszą stronę www.
0 1 0 0 0 7.11.2005Nowa infolinia dla Ecolines Polska17. października b.r., Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. uruchomiła infolinię dla pasażerów ECOLINES POLSKA.
0 1 0 0 0 7.11.2005Pierwsza kampania DougFaberFamily dla makaronów Primo GustoDougFaberFamily przygotowało kampanię reklamową dla greckiej marki makaronów Primo Gusto. Obecny od kilku lat w Polsce lider europejskiego rynku po raz pierwszy będzie reklamował swoje produkty w mediach.
0 1 0 0 0 7.11.2005Trzy smaki Mlekovity dla SchulzaAgencja Reklamowa Schulz wygrała przetarg na kampanię telewizyjną dla mleczka smakowego firmy Mlekovita. Schulz będzie odpowiedzialny za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego.
0 1 0 0 0 7.11.2005Nowa kampania reklamowa marki KAMIS„Smak i aromat uwięzione na dłużej” to hasło nowej kampanii reklamowej przypraw Kamis. Kampania ma charakter informacyjny i związana jest wprowadzeniem przez Kamis nowych, innowacyjnych opakowań produktów, ułatwiających przechowywanie ziół i ich stosowanie oraz całkowicie chroniących przyprawy przed utratą właściwego smaku i aromatu.
0 1 0 0 0 7.11.2005Agencja On Board PR nagrodzonaProjekt public relations "Bezpieczne stosowanie leków" nagrodzony w Londynie. Podczas uroczystej gali IPRA Golden World Awards 2005 przedstawiciele Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek i On Board PR odebrali nagrodę za najlepszy projekt w kategorii Public Affairs.
0 1 0 0 0 7.11.2005Bergson Press Challenge 2005 zakończonyBergson Press Challenge, rajd przygodowy dla dziennikarzy odbył się w Kotlinie Kłodzkiej między 21 i 23 października 2005 roku. Weekendowa impreza dla ludzi mediów była wzorowana na Bergson Winter Challenge, największym w Europie, Zimowym Rajdzie Ekstremalnym.
0 1 0 0 0 7.11.2005Przebojowy Kredyt w TVBank Zachodni WBK po ostatniej kampanii telewizyjnej funduszy ARKA nie schodzi z ekranów i w listopadzie rozpoczyna promocję swojego kredytu gotówkowego.
0 1 0 0 0 7.11.2005TIC TAC z HYPERmediaDo grona klientów agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyła firma Ferrero. Agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC, jednej z najlepiej znanych marek Ferrero, witryny konkursowej, która jest częścią kampanii wizerunkowej.
0 1 0 0 0 7.11.2005VERVA – poczuj moc nowych paliw PKN ORLENW październiku PKN ORLEN wprowadził do sprzedaży na wybranych stacjach paliwowych wysokooktanową benzynę Verva 98 oraz olej napędowy Verva. Pojawieniu sie nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona akcja promocyjna, która znalazła swój oddźwięk również w internecie. PKN ORLEN nie tylko prowadzi kampanię reklamową w związanych tematycznie serwisach - powstał również dedykowany linii Verva serwis produktowy.