0 1 0 7.03.2006Internetowy Samochód Roku 2005Już za dwa dni ogłoszone zostaną wyniki rankingu Internetowy Samochód Roku 2005. Poza główną nagrodą, po raz pierwszy wręczone zostaną nagrody w kategoriach: samochód użytkowy i samochód używany.
0 1 0 7.03.2006Carlsberg silny, cool i jazzyCarlsberg, jedna z najlepiej rozpoznawanych marek piwa na świecie, została uznana przez organizację Superbrands za jedną z najsilniejszych, a jednocześnie najbardziej modnych, „cool” i „jazzy” marek na polskim rynku. Konkursy Superbrands oraz CoolBrand, w których tak wysoko oceniono Carlsberga, są organizowane w ramach ogólnoeuropejskiego badania mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie.
0 1 0 6.03.2006ZKDP przybliża swoje celeOd stycznia 2006 wszyscy członkowie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy mogą wykorzystywać reklamę wizerunkową, której jednym z zadań jest wzmocnienie rozpoznawalności znaku „czapeczki”. Autorem reklamy jest San Markos Republika Dobrej Marki.
0 1 0 6.03.2006Rusza kolejna edycja kampanii reklamowej SpriteOd 6 marca rusza nowa emisja telewizyjnych spotów reklamowych napoju Sprite z cyklu „Pragnienie nie ma szans”. Będzie to druga odsłona kampanii sprzed roku, którą tworzyły zaskakujące i prowokacyjne filmy reklamowe ze Sprite’em i Pragnieniem w rolach głównych.
0 1 0 6.03.2006Firma Program rozszerza działalność o produkcję materiałów telewizyjnychPierwszym projektem Programu jest realizacja spotów wizerunkowych, które pojawią się w obrębie nowopowstającej polskiej ramówki Extreme Sports Channel.
0 1 0 6.03.2006Agencja EURO RSCG Warsaw dla CitroënaW marcu mamy okazję oglądać nową kampanię, jaką agencja EURO RSCG Warsaw przygotowała dla samochodów dostawczych marki Citroën. Celem akcji jest zaprezentowanie wygody podróżowania i oszczędności finansowych, jakich dostarcza użytkowanie samochodów Citroën Jumper i Berlingo Van w limitowanej wersji Confort Plus.
0 1 0 6.03.2006Agencja Martis dla marki ApyrosPo sukcesie „Apaczki”, MARTIS przygotował kolejną, łamiąca stereotypy myślenia o komunikacji kategorii agro. Tym razem wszystko dzieje się w konwencji pościgu za niebezpiecznym zabójcą. Pomysł kreatyny bazował na obrazowym pokazaniu jak działa marka – oczywiście na chwasty. Zadaniem agencji było wymyślić opowieść, która przyciągnie uwagę odbiorcy, którą łatwo zapamiętać, a która pokazuje przeznaczenie i skuteczność produktu.
0 1 0 6.03.2006Kampania Nike na wielkim formacie UNIVERSUMRuszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Nike. Niecodzienny layout z najnowszym modelem butów sportowych AIR MAX 360 pojawił się także na wielkim formacie UNIVERSUM.
0 1 0 6.03.2006Polsat z OS3 multimediaRuszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji. Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki, w którą Polsat zainwestuje w 2006 roku ponad 20 milionów złotych. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
0 1 0 6.03.2006Te komputery pomagają tworzyć„Stacja: kreatywność” i „Kreatywność bez ograniczeń” – to hasła trzeciej edycji kampanii reklamowej komputerowych stacji roboczych HP. Celem przygotowanej przez agencję reklamową Publicis kampanii jest zaprezentowanie osobom twórczym, takim jak np. architekci, graficy, projektanci, inżynierowie i naukowcy z różnych dziedzin unikalnych możliwości stacji roboczych HP.