0 1 0 3.03.2006Praca z komputeraJuż 7 marca 2006 na stronie www.targi24.pl rozpoczną się V Wirtualne Targi Pracy. W ciągu kilku godzin każdy użytkownik będzie mógł poznać plany rekrutacyjne kilkudziesięciu firm, poszukujących pracowników. Z roku na rok rośnie liczba Internautów odwiedzających targi. W zeszłorocznej edycji wzięło udział aż 100 tysięcy osób.
0 1 0 3.03.2006Goahead dla Amnesty InternationalNa zlecenie organizacji Amnesty International, agencja reklamowa Goahead przygotowała akcję w ramach światowej kampanii „Stop przemocy wobec kobiet”.
0 1 0 3.03.2006Agencja Świeża Bazylia PR dla sieci sklepów SmykSmyk to największa i najpopularniejsza sieć wysokiej jakości sklepów dla dzieci zlokalizowana w najlepszych centrach handlowych największych polskich miast.
0 1 0 3.03.2006Scholl – wyróżniony „Złotym obcasem”Firma SSL Healthcare Polska Sp. z o.o - Scholl – jedna z pierwszych na świecie firm, wyspecjalizowanych w produkcji najwyższej jakości obuwia została laureatem nagrody - "Złoty Obcas" przyznawanej przez czytelników miesięcznika „Świat Butów” w kategorii "Dystrybutor Obuwia roku 2006" podczas odbywających się w Poznaniu Targów Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych.
0 1 0 3.03.2006www.heureka.pl na światowym poziomieNowa strona internetowa Agencji Reklamowej Heureka (www.heureka.pl) zdobywa prestiżowe nagrody i wyróżnienia najlepszych międzynarodowych serwisów poświęconych webdesignowi takich jak FWA, Web Design Awards, res72.com, styleawards.com.br czy Fcukstar.com.
0 1 0 3.03.2006Na wiosnę NGI jako isens1 marca na rynku pojawiła się agencja interaktywna isens (www.isens.pl), która decyzją właścicieli powstała z przekształcenia funkcjonującej od 2001 roku agencji interaktywnej NGI (Next Generation Interactive).
0 1 0 3.03.2006Airbus wybiera SigmęCzołowy światowy producent samolotów Airbus powierzył agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations w Polsce.
0 1 0 3.03.2006Będzie się działoFotograf poprawiający kosmyk włosów modelce, młody mężczyzna sprzątający mieszkanie po wizycie dziewczyny czy szykujący się do puszczania muzyki w klubie DJ – w stworzonych przez warszawski oddział agencji Publicis reklamach prasowych, piwo Lech pozornie nie odgrywa pierwszoplanowej roli. Rozpoczęła się właśnie przygotowana dla właściciela marki Lech, Kompanii Piwowarskiej SA, unikalna kampania wizerunkowa pod hasłem: „Lech. Będzie się działo”.
0 1 0 2.03.20063 marca rozpoczyna się kampania telewizyjna piwa StrongW lutym 2006 zostało wprowadzone na rynek nowe opakowanie piwa strong. Proste liternictwo, czarno-złota stylistyka i wyraźnie podkreślona nazwa - to nowe elementy, jakie pojawiły się na opakowaniach Stronga.
0 1 0 2.03.2006Internetowy serwis firmy Atlantic – kolekcja wiosna-lato 2006Producent bielizny Atlantic wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2006 zmienił swój wizerunek w Internecie. Nową linię kreatywną dla strony internetowej Atlantic (www.atlantic.pl) opracowała agencja interaktywna Pro-Creation (www.pro-creation.pl).