0 1 0 0 0 27.10.2005Walking Art Tour 2005Już po raz drugi Fundacja Warsaw Destination Alliance realizuje projekt pod nazwą Walking Art Tour. Walking Art Tour to wystawa prac różnych artystów prezentowana w największych warszawskich hotelach oraz budynkach użyteczności publicznej, biurowcach i centrach handlowych.
0 1 0 0 0 27.10.2005Fuzja Spreadshirt i Butik PL21 października ruszyła największa fuzja portali sklepów internetowych Spreadshirt.pl i Butik.pl.
0 1 0 0 0 27.10.2005Nowy znak korporacyjny firmy ORBISOrbis, największa grupa turystyczno-hotelowa w Polsce i Europie Centralnej, wdraża kolejne elementy ogłoszonej wiosną br. strategii rozwoju. Jednym z nich jest nowa identyfikacja wizualna dla Grupy.
0 1 0 0 20 27.10.2005Nowa inicjatywa firmy McDonald’sW dniu wczorajszym władze korporacji McDonald's poinformowały o nowym sposobie informowania o wartościach odżywczych oferowanych produktów.
0 1 0 0 0 26.10.2005Nowy tytuł na polskim rynku prasowymNa polskim rynku wydawniczym pojawił się nowy tytuł prasowy dostępny w bezpłatnej prenumeracie. Mowa o „Absolut Reflexions”, międzynarodowym kwartalniku dostępnym już w 40 krajach na świecie. Od teraz także w Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2005Młodzi optymiści – wyniki sondażuRealiści i pragmatycy, umiarkowani optymiści, którzy chcą inwestować w swoją przyszłość, a dla których najważniejszą wartością jest rodzina i miłość – tak rysuje się najbardziej szkicowo obraz młodych ludzi z krajów Europy Środkowej.
0 1 0 0 0 26.10.2005Elektroniczni detektywi dołączyli do Samsung CarePionierski program Samsung Care, skierowany do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ma nowego partnera. Jest nim firma Ontrack – wiodąca firma w branży odzyskiwania i kasowania danych oraz dostarczania elektronicznych środków dowodowych.
0 1 0 0 0 26.10.2005Wielkie Spotkania KobietStudio MB realizuje dla marki Cif Super Cream cykl eventów pn. „Wielkie Spotkania Kobiet”. Działania prowadzone są w sieci Centrów Handlowych Apsys. Akcja skierowana jest do młodych, dynamicznych kobiet.
0 1 0 0 0 26.10.2005Poszukiwania Najmilszego Brzdąca w PolsceDo końca października potrwa cykl eventów „Poszukujemy Najmilszego Brzdąca w Polsce” realizowanych dla produktu Morlinki, przygotowanych przez bydgoską agencję Studio MB na zlecenie firmy Animex.
0 1 0 0 0 26.10.2005Chłodna kampania informacyjnaStowarzyszenie Mrożonej Żywności planuje rozpoczęcie w styczniu ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej, poświęconej mrożonym warzywom i owocom, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej. Organizacją wdrażającą będzie firma On Board PR.