0 1 0 0 0 29.04.2005Nowe kanały telewizyjne w ofercie Aster29 kwietnia 2005 roku ASTER, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie, dołącza do oferty telewizji cyfrowej nowy bezpłatny kanał testowy TVP Kultura. Dodatkowo, 1 maja br. do oferty analogowej ASTER dołączy kanał Polsat Zdrowie i Uroda.
0 1 0 0 0 29.04.2005Rusza TVN Turbo TourRusza letnia kampania promocyjna TVN Turbo. Wielka, amerykańska ciężarówka – TurboTruck – w ciągu trzech miesięcy odwiedzi największe polskie miasta i najpopularniejsze imprezy. Eskortować ją będą samochody i motocykle z pięknymi TurboGirls. TurboTruck rusza w trasę już 1 maja.
0 1 0 0 0 29.04.2005Euro Rscg Warsaw dla Canal+CANAL+ obchodzi w tym roku 10. rocznicę istnienia w Polsce. Z tej okazji agencja EURO RSCG WARSAW przygotowała dla CANAL+ nową telewizyjną kampanię wizerunkową. Jej celem jest zakomunikowanie wyjątkowych korzyści oferowanych przez CANAL+ najlepszych filmów oraz pasjonującego sportu, z naciskiem na polską ligę piłki nożnej.
0 1 0 0 0 28.04.2005Plebiscyt na Pozytywne Miejsca w Warszawie rozstrzygniętyPlebiscyt przeprowadzony na stołecznych stronach Gazety Wyborczej zachęcał warszawiaków do poszukiwania miejsc w mieście, które wibrują pozytywnymi emocjami i są dla nich najatrakcyjniejsze.
0 1 0 0 0 28.04.2005Afekt dla AudiW dniach 27-28 kwietnia odbyła się prezentacja prasowa nowego Audi A6 Avant. Wśród zaproszonych gości znaleźli się dziennikarze motoryzacyjni z mediów ogólnopolskich i regionalnych. Motywem przewodnim prezentacji była szlachetna i rzadka dyscyplina sportu – gra w polo.
0 1 0 0 0 28.04.2005Dilmah – marka z sumieniemGrupa ekspertów międzynarodowej organizacji The Medinge Group ogłosiła doroczny raport „Marka z sumieniem”. Na pierwszym miejscu tej prestiżowej listy znalazła się marka Dilmah.
0 1 0 0 0 28.04.2005Link Lokalny w Wirtualnej Polsce i NetSprint.plWirtualna Polska i NetSprint.pl rozszerzają swoją ofertę reklamową o Link Lokalny. Reklamodawcy otrzymują unikalną możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych Klientów w danym regionie Polski.
0 1 0 0 0 28.04.2005Delecta w sieciPrawie 2/3 Polaków codziennie, lub prawie codziennie, samodzielnie przygotowuje posiłki w domu (badanie Omnibus 01.05 PBS). Z tego właśnie powodu www.Delecta.pl to przede wszystkim inspiracja w gotowaniu. W "Kąciku smakosza" każdy internauta znajdzie ciekawy przepis ilustrowany zdjęciem oraz dokładnym opisem do zastosowania w swojej kuchni. Delecta nagradza także propozycje ulubionych przepisów internautów, które podbiły serca rodziny czy znajomych.
0 1 0 0 0 28.04.2005Mobilnie dla MorlinekAgencja marketingu mobilnego adMobile realizuje m-marketingowe wsparcie dla kampanii konsumenckiej brandu Morlinki.
0 1 0 0 0 28.04.2005Kampania antynarkotykowaRuszyła właśnie kampania Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii "Bliżej siebie dalej od narkotyków". Jest to pierwsza w Polsce antynarkotykowa kampania społeczna, pozytywnie wzmacniająca i inspirująca rodziców i opiekunów, jako ważnych uczestników prewencyjnych działań antynarkotykowych.