0 1 0 0 0 19.10.2005Imago PR w walce ze stereotypem branży windykacyjnejNowym klientem Imago Public Relations została firma SAF (Śląska Agencja Finansowa) specjalizująca się w obrocie wierzytelnościami w sektorze b2b. Jednym z głównych celów działań public relations postawionych przed agencją będzie zmiana postrzegania firm windykacyjnych w oczach potencjalnych klientów i kontrahentów.
0 1 0 0 0 19.10.2005Primoloko dla 3 CUBE3 CUBE powierzyła prowadzenie kompleksowych działań public relations agencji Primoloko. Obie firmy rozpoczęły współpracę w październiku br. Firma 3CUBE istnieje od czterech lat i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze w zakresie mediów interaktywnych. Sukcesywnie rozwija zakres działalności i poszerza grono klientów. 3 CUBE tworzą młodzi i kreatywni ludzie, których pasją i narzędziem twórczej samorealizacji są skuteczne środki przekazu, nowe technologie i ich wykorzystanie jako płaszczyzny komunikacji z otoczeniem.
0 1 0 0 0 18.10.2005NAJNOWSZA PUBLIKACJA – KARIERA 2006Wszyscy wiemy jak trudno o wymarzoną pracę. Grupa MODUS poprzez swoje publikacje pragnie ułatwić młodym osobom rozpoczęcie kariery. Naszym zadaniem jest doradzić, co robić, aby mieć największe na wymarzony etat. Współpracujemy zarówno z uczelniami jak i z firmami, które są liderami na rynku edukacji i pracy, przez co publikowane przez nas informacje są opracowane na najwyższym poziomie.
0 1 0 0 0 18.10.2005Cafe by ReebokCafe magazyn wraz z firmą Reebok przygotowali ekskluzywną edycję magazynu zatytułowaną „Cafe by Reebok”, stworzoną dla ściśle wyselekcjonowanej grupy czytelników.
0 1 0 0 0 18.10.2005Autobusem do Elektro WorlduInteresująca jesień ze sklepami ELECTRO WORLD. W październiku br. ruszyła kampania autobusowa nowych sklepów ze sprzętem elektronicznym i AGD zorganizowana przez CAM Media.
0 1 0 0 0 18.10.2005Medal dla TBWAAgencja TBWA otrzymała medal od Fundacji Urszuli Jaworskiej w podziękowaniu za wieloletnią współpracę w realizacji celów statutowych fundacji oraz za bezinteresowną pomoc w walce o życie osób chorych na nowotwory krwi.
0 1 0 0 0 18.10.2005Opinion na VISCOM 2005Firma Opinion zaprezentowała swoją ofertę na 8. Międzynarodowych Targach Techniki Reklamy Wizualnej i Znakowania VISCOM, która odbyła się w Düsseldorfie w dniach od 29 września do 1 października.
0 1 0 0 0 18.10.2005Siódme niebo – smak cudownych chwil…Pod takim hasłem w 17 października rusza najnowsza kampania reklamowa marki „Siódme niebo”. Swym zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne oraz najpoczytniejsze tytuły prasy kolorowej. Producent – firma Sokpol – planuje też liczne działania promocyjne w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 18.10.2005IQ Marketing promuje usługę Redemption HouseAgencja IQ Marketing przeprowadziła akcję mailingową promującą usługę Redemption House, realizowaną wspólnie z siecią HDS. Akcja została skierowana do aktualnych i potencjalnych klientów IQ Marketing wyselekcjonowanych z bazy danych agencji. Celem akcji, było zachęcenie klientów do sprawdzenia jak działają centra odbioru nagród promocyjnych zlokalizowane w salonach prasowych.
0 1 0 0 0 18.10.2005Peppermint i NIVEA badają całowaniePod hasłem „Badania całowania” ruszyła akcja dla pomadek ochronnych NIVEA Lip Care firmy NIVEA Polska SA. W ramach działań po raz pierwszy w Polsce przeprowadzone zostaną ogólnopolskie badania całowania. Akcja towarzyszy relaunchowi marki NLC. Za pomysł, przygotowanie i realizację całej akcji związanej z całowaniem odpowiedzialna jest agencja Peppermint.