0 1 0 0 0 29.11.2005Nowa kampania książek telefonicznych Panorama FirmFirma Eniro Polska rozpoczęła nową kampanię książek telefonicznych Panorama Firm. Ogólnopolska akcja swoim zasięgiem obejmuje 25 regionów w Polsce, w których kilkuset konsultantów będzie zbierało informacje i oferty niezbędne do wydania kolejnej edycji Panoramy Firm. Kampanię poprzedziły intensywne szkolenia i treningi dla pracowników.
0 1 0 0 0 29.11.2005Jedyna w Polsce wystawa Absolut MiastaOd 8 grudnia do końca tego roku w klubie 1955 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie po raz pierwszy w Polsce będzie można obejrzeć wystawę kolekcji zdjęć Absolut Miasta. Wśród portretów światowych metropolii znajdzie się najnowszy w kolekcji, absolutnie niespodziewany wizerunek polskiego miasta według marki Absolut. Jego odsłonięcie otworzy tę wyjątkową wystawę.
0 1 0 0 0 29.11.2005Zima opowiedziana na trzy różne sposobyNa rynku pojawiły się nowe warianty piw z koncernu Carlsberg – Kasztelan Zimowe, Piast Zimowy i Bosman Polarny. Poza odmiennym smakiem i nazwą, odróżniają się od siebie również opakowaniem. Łączy je wspólny przewodni temat – zima, ale opowiedziana na trzy różne sposoby.
0 1 0 0 0 29.11.2005Generacja dla każdegoPortal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu (generacja.gadu-gadu.pl) odwiedziło we wrześniu blisko 900 tysięcy użytkowników (tzw. real users; badanie Megapanel PBI/Gemius). Od maja br., kiedy powstała Generacja Gadu-Gadu, zapisało się do niej już ponad 2,5 miliona osób.
0 1 0 0 0 29.11.2005Kopciuszek – nowa kampania reklamowa dla marki Cin&CinW poniedziałek, 28 listopada rozpoczęła się telewizyjna kampania marki Cin&Cin. Inspiracją dla filmu była bajka o Kopciuszku. Kopciuszek Cin&Cin to śmiała, pewna swej atrakcyjności kobieta, która wie czego chce. Stąd nowy spot Cin&Cin przesycony jest emocjami i subtelnym erotyzmem.
0 1 0 0 0 29.11.2005Sinea Group dla National GeographicAgencja reklamowa Sinea Group jest autorem spotów radiowych zachęcających do obejrzenia filmu „Seks dzikich zwierząt”.
0 1 0 0 0 29.11.2005Partner ASM i Unitop – OptimaPARTNER ASM odpowiada za działania merchandisingowe dla firmy UNITOP - OPTIMA S.A na terenie wybranych sieci super i hipermarketów w całej Polsce. Dodatkowo realizuje akcje degustacyjne produktów z portfolio UNITOP - OPTIMA S.A. na terenie sieci Selgros i Makro.
0 1 0 0 0 29.11.2005DSK dla Panasonic Polska na jesieńAgencja DSK, obsługująca Panasonic Polska, realizuje jesienne projekty dla tego Klienta. Stworzony został mix działań ATL i BTL dla kilku produktów z portfolio Panasonic. DSK jest odpowiedzialna za realizację kampanii promocyjnych dla telefonów bezprzewodowych DECT oraz golarek. Działania ATL wsparte są silną aktywnością w punktach sprzedaży. SMSowe konkursy Panasonic są także obecne w przekazie ATL. W kampanii zostały użyte m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt, Mens Heath, Polityka, Newsweek, Wprost itp. Wsparciem działań promocyjnych jest kampania internetowa w portalu wp.pl
0 1 0 0 0 29.11.2005„Leksykon Budki Suflera” w kolekcji Radia Złote Przeboje i dziennika „NOWY DZIEŃ”„Leksykon Budki Suflera 1974-2005” to 20-tomowa kolekcja książeczek z płytami prezentująca historię i nagrania zespołu z jego ponad 30-letniej kariery. Leksykon dostępny będzie w ramach nowego cyklu „Kolekcji Radia Złote Przeboje” i sprzedawany z dziennikiem „NOWY DZIEŃ” – nową gazetą Agory. Pierwsza pozycja „Leksykonu” pod tytułem „Było” na rynku pojawi się w środę 30 listopada w nakładzie 600 tysięcy egzemplarzy jako bezpłatny dodatek do dziennika. Następne części będą sprzedawane z dziennikiem „NOWY DZIEŃ” w każdą środę w cenie 13,90 złotych plus cena dziennika. Całość „Leksykonu” będzie największym przedsięwzięciem edytorsko - fonograficznym na polskim rynku.
0 1 0 0 0 29.11.2005Zmień gumy na zimoweKampania społeczna pod hasłem „Zmień gumy na zimowe” ruszyła w stolicy. Jej celem jest przekonanie dotąd nieprzekonanych, iż tak jak zimą nie chodzimy w sandałach, tak samo nie powinniśmy jeździć na letnich oponach.