0 1 0 0 0 29.11.2005Współpraca S4 z Konica Minolta Business Solution PolskaFirma Konica Minolta Business Solution Polska Sp. z o.o zleciła Agencji Reklamowej S4 przygotowanie dwuetapowej kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C250.
0 1 0 0 0 29.11.2005SAGE Symfonia nowym klientem agencji PRIMUM PRAgencja PRIMUM Public Relations wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR dla Sage Symfonia, wiodącego producenta oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Spółka wchodzi w skład SAGE GROUP plc – obecnej w 21 krajach, posiadającej blisko 4.5 miliona klientów na całym świecie.
0 1 0 0 0 29.11.2005Nowa kampania książek telefonicznych Panorama FirmFirma Eniro Polska rozpoczęła nową kampanię książek telefonicznych Panorama Firm. Ogólnopolska akcja swoim zasięgiem obejmuje 25 regionów w Polsce, w których kilkuset konsultantów będzie zbierało informacje i oferty niezbędne do wydania kolejnej edycji Panoramy Firm. Kampanię poprzedziły intensywne szkolenia i treningi dla pracowników.
0 1 0 0 0 29.11.2005Jedyna w Polsce wystawa Absolut MiastaOd 8 grudnia do końca tego roku w klubie 1955 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie po raz pierwszy w Polsce będzie można obejrzeć wystawę kolekcji zdjęć Absolut Miasta. Wśród portretów światowych metropolii znajdzie się najnowszy w kolekcji, absolutnie niespodziewany wizerunek polskiego miasta według marki Absolut. Jego odsłonięcie otworzy tę wyjątkową wystawę.
0 1 0 0 0 29.11.2005Zima opowiedziana na trzy różne sposobyNa rynku pojawiły się nowe warianty piw z koncernu Carlsberg – Kasztelan Zimowe, Piast Zimowy i Bosman Polarny. Poza odmiennym smakiem i nazwą, odróżniają się od siebie również opakowaniem. Łączy je wspólny przewodni temat – zima, ale opowiedziana na trzy różne sposoby.
0 1 0 0 0 29.11.2005Generacja dla każdegoPortal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu (generacja.gadu-gadu.pl) odwiedziło we wrześniu blisko 900 tysięcy użytkowników (tzw. real users; badanie Megapanel PBI/Gemius). Od maja br., kiedy powstała Generacja Gadu-Gadu, zapisało się do niej już ponad 2,5 miliona osób.
0 1 0 0 0 29.11.2005Kopciuszek – nowa kampania reklamowa dla marki Cin&CinW poniedziałek, 28 listopada rozpoczęła się telewizyjna kampania marki Cin&Cin. Inspiracją dla filmu była bajka o Kopciuszku. Kopciuszek Cin&Cin to śmiała, pewna swej atrakcyjności kobieta, która wie czego chce. Stąd nowy spot Cin&Cin przesycony jest emocjami i subtelnym erotyzmem.
0 1 0 0 0 29.11.2005Sinea Group dla National GeographicAgencja reklamowa Sinea Group jest autorem spotów radiowych zachęcających do obejrzenia filmu „Seks dzikich zwierząt”.
0 1 0 0 0 29.11.2005Partner ASM i Unitop – OptimaPARTNER ASM odpowiada za działania merchandisingowe dla firmy UNITOP - OPTIMA S.A na terenie wybranych sieci super i hipermarketów w całej Polsce. Dodatkowo realizuje akcje degustacyjne produktów z portfolio UNITOP - OPTIMA S.A. na terenie sieci Selgros i Makro.
0 1 0 0 0 29.11.2005DSK dla Panasonic Polska na jesieńAgencja DSK, obsługująca Panasonic Polska, realizuje jesienne projekty dla tego Klienta. Stworzony został mix działań ATL i BTL dla kilku produktów z portfolio Panasonic. DSK jest odpowiedzialna za realizację kampanii promocyjnych dla telefonów bezprzewodowych DECT oraz golarek. Działania ATL wsparte są silną aktywnością w punktach sprzedaży. SMSowe konkursy Panasonic są także obecne w przekazie ATL. W kampanii zostały użyte m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt, Mens Heath, Polityka, Newsweek, Wprost itp. Wsparciem działań promocyjnych jest kampania internetowa w portalu wp.pl