0 1 0 15.05.2006Teaser kampanii otwarcia centrum MANUFAKTURA11 maja, tydzień przed wielkim otwarciem centrum Manufaktura w Łodzi, nastąpiło odkrycie teasera prowadzonej od końca kwietnia kampanii otwarcia. Kampania przygotowana przez TBWAWarszawa oraz Zenithmedia, obecna będzie na billboardach, w prasie, internecie oraz w radiu do 31 maja.
0 1 0 15.05.2006Rodzinni Polacy. Wyniki sondażu European Trusted BrandsPolacy określają się jako rodzinni, Brytyjczycy jako uczciwi, a do namiętności najczęściej przyznają się Portugalczycy. Przeciętny Europejczyk uważa się przede wszystkim za osobę uczciwą, praktyczną oraz rodzinną. Profile osobowości Europejczyków udało się stworzyć na podstawie wyników sondażu European Trusted Brands, przeprowadzanego przez Reader’s Digest.
0 1 0 15.05.2006Konto Sezam Max niezmiennie najlepsze„Niezmiennie najlepsze” – pod takim hasłem Bank BPH rozpoczął 14 maja br. kolejną kampanię promującą konto Sezam Max. Bank zachęca Klientów do otwierania konta Sezam Max podkreślając niezmienność atrakcyjnych warunków oraz fakt, że nie jest to czasowa promocja, ale stała oferta.
0 1 0 15.05.2006Velux promuje okna do poddaszyW drugiej połowie maja rozpocznie się nowa promocja okien do poddaszy VELUX, przygotowana przez zespół marketingu Velux Polska Sp. z o.o. wraz z agencją Axel Studio. Promocja skierowana jest do klientów indywidualnych, a prowadzona w punktach sprzedaży dystrybutorów marki VELUX.
0 1 0 15.05.2006Star Media planuje kampanię SEPHORYSieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.
0 1 0 15.05.2006Citibank Handlowy wprowadza dla Klientów konkursy i gry on-lineKażdy uczestnik, który zarejestruje się na stronie www.online.citibank.pl/gra ma możliwość zbierania punktów i zdobycia atrakcyjnych nagród (laptop, palmtop, iPOD). W konkursie mogą brać udział osoby będące klientami banku. Wyjątkowość konkursu o nazwie „Łąka Skarbów” polega na tym, że ma charakter wciągającej gry komputerowej on-line, w którą można zagrać wchodząc na stronę banku.
0 1 0 15.05.2006Historia. Nowy film reklamowy piwa Żywiec14 maja w TVP 1 oraz TVP 2 został wyemitowany nowy film reklamowy marki Żywiec „Historia.”
0 1 0 15.05.2006Owockowa promocja MAOAMRuszyła kolejna promocja konsumencka firmy HARIBO. Tym razem jest adresowana do najmłodszych miłośników gum rozpuszczalnych marki MAOAM. Promocji towarzyszy silna kampania reklamowa w telewizji i Internecie.
0 1 0 15.05.2006Crowley wybiera SigmęCrowley Data Poland, czołowy operator telekomunikacyjny, powierzył agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations w Polsce.
0 1 0 15.05.2006Nowy klient agencji Kowalski d. Materiały Dobrze SprasowaneAgencja Kowalski d. Materiały Dobrze Sprasowane podpisała umowę z firmą Emax S.A. na organizację turnieju tenisowego Emax Cup, który odbędzie się 27 maja 2006 na kortach klubu Tie Break na Ursynowie. Do turnieju zaproszeni zostali dziennikarze sportowi, gospodarczy i informatyczni, a także inni przyjaciele firmy oraz jej przedstawiciele – po prostu miłośnicy tenisa. Turniej będzie toczył się wedle systemu deblowego, choć każdy mecz trzeba będzie rozegrać z innym partnerem. Nagroda główna to laptop. Organizatorzy zadbali, żeby było coś dla ciała (francuski catering, napoje regenerujące, gra w boulle) i dla ducha (gawęda tenisowa prowadzona przez Bohdana Tomaszewskiego i recital piosenek Edith Piaf). Francuski klimat nawiązuje do rozpoczynających się w tym samym dniu w Paryżu eliminacji wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa.