Polska trzecim ogłoszeniodawcą Unii Europejskiej - podsumowanie roku 2005
  • 0
  • 1
6.02.2006

Polska trzecim ogłoszeniodawcą Unii Europejskiej – podsumowanie roku 2005

Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firm specjalizujących się w monitoringu przetargów, podsumowała przetargi opublikowane przez polskie podmioty w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Od 1. stycznia do 31 grudnia 2005 roku ogłoszeń tych było 25 222. Wynik ten plasuje nasz kraj na trzecim miejscu wśród ogłoszeniodawców z Unii Europejskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2006

Rusza serwis Walentynki z Samsung Fun Club na portalu Gazeta.pl

7 lutego portal Gazeta.pl uruchamia specjalny serwis walentynkowy (www.gazeta.pl/walentynki). Serwis będzie zawierał liczne porady, pomysły na walentynkowe upominki, przepisy kulinarne i horoskopy. Poza częścią informacyjną Walentynki na portalu Gazeta.pl mieszczą w sobie wiele interaktywnych atrakcji dla zakochanych – wysyłanie serduszek z życzeniami, randki na Cafe Gazeta, udział w walentynkowym forum oraz możliwość ściągnięcia romantycznych dzwonków i tapet do telefonów komórkowych. Partnerem serwisu jest Samsung Fun Club.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2006

To coś więcej niż portal firmowy

CTM Teleperformance Polska uruchomiła nowy serwis firmowy pod adresem: www.teleperformance.pl. Głównym atutem portalu jest możliwość zarządzania informacjami i prowadzenia aktywnej komunikacji. Nowy serwis firmy będzie także wygodnym dla klientów miejscem świadczenia usług. Możliwość tworzenia newsletter’ów dla użytkowników zarejestrowanych na stronie to prosty sposób na komunikowanie się z otoczeniem: Klientami, Partnerami i mediami. Portal to także narzędzie do wspierania procesów Obsługi Klienta i prowadzenia z nim współpracy. Dodatkowo pełni on funkcję intranetu, czyli wewnętrznego kanału dystrybucji informacji wewnątrz firmy. To bardzo korzystne w sytuacji kiedy liczba pracowników jest duża, są oni rozproszeni w różnych lokalizacjach i pracują na kilku zmianach.