0 1 0 0 0 16.02.2006Great Open House dla Kimberly ClarkAgencja Great Open House realizuje akcję prosprzedażową pieluszek Huggies Super Flex firmy Kimberly Clark w sieci Geant.
0 1 0 0 0 16.02.2006Prywatny przedsiębiorca – kto to taki?W kim drzemie największa przedsiębiorczość? - Acxiom Polska przygotował analizę profilu osób prowadzących własną firmę.
0 1 0 0 0 16.02.2006On Board PR rusza z kampanią na temat bezsennościKampania, której realizację rozpoczyna On Board PR jest poświęcona problemowi zaburzeń snu, który – według szacunków opartych na badaniach opinii społecznej – może dotyczyć ponad 1/3 Polaków.
0 1 0 0 0 16.02.2006Rowland Communications wspiera działania Sodexho Pass PolskaPolski oddział Sodexho Pass International, światowego lidera w zarządzaniu korzyściami socjalnymi i motywacyjnymi przy wykorzystaniu kuponów i kart usługowych, rozpoczął współpracę z agencją Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań public relations.
0 1 0 0 0 16.02.2006Wirus HPV w InternecieHeadlines Brand & Corporate Communication, we współpracy z Activeweb Medical Solutions, przygotowała stronę internetową poświęconą kampanii "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy". Strona, dostępna pod adresem www.hpv.pl, została stworzona zarówno z myślą o kobietach, jak i o środowisku medycznym, dla którego przeznaczona jest specjalistyczna, kodowana część strony.
0 1 0 0 0 16.02.2006Call Center Poland prowadzi projekt dla 3M ESPE3M ESPE - firma oferująca szeroką gamę nowoczesnych produktów dla lekarzy stomatologów oraz techników dentystycznych, stanowiąca część giganta wśród światowych firm 3M (Minnesota Mining and Manufacturing) rozpoczyna zintegrowaną kampanię promocji sprzedaży.
0 1 0 0 0 16.02.2006Media Concept wygrał w KomforcieMedia Concept - dom mediowy pracujący m.in. dla takich budżetów jak Grupa Żywiec, Kulczyk Tradex, Allegro, Vistula, Wólczanka, Grupa Skanska, New Nordic, Tubądzin - wygrał przetarg na obsługę budżetu telewizyjnego sieci sklepów podłogowych „Komfort”.
0 1 0 0 0 16.02.2006Nowy serwis Tymbark – „zielona moc rośnie w siłę”W sieci pojawił się już odświeżony i bardziej interaktywny serwis www.tymbark.com.pl. Za rekonstrukcję strony tej znanej marki odpowiada agencja marketingu innowacyjnego Zentropy Partners, która zmodyfikowała zarówno warstwę wizualną, jak i funkcjonalną witryny.
0 1 0 0 0 16.02.2006Infinity Group dla Polsat SportInfinity Group na zlecenie kanału Polsat Sport zrealizowała wortal Polsat Sport TV (www.polsatsport.tv). Wortal uruchomiono w styczniu b.r. Jest to projekt o tyle ciekawy, że dalsze prace zmierzać będą w kierunku rozwinięcia w nim modułów telewizji interaktywnej.
0 1 0 0 0 16.02.2006EURO RSCG Warsaw wraz z EURO RSCG 4D dla marki PeugeotW lutym pojawiła się na rynku pierwsza z czterech premier Peugeot – nowy model 107, który rozszerza gamę modeli Peugeot w segmencie małych aut. W celu wypromowania nowego Peugeot 107 kampania reklamowa, przygotowana przez agencje z grupy Euro RSCG, została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Otwarte nowego modelu oraz kampanię wizerunkową podkreślającą atrybuty nowego modelu.