0 1 0 0 0 9.02.2006Great Open House promuje konserwy KrakusAgencja Great Open House już niebawem rozpocznie realizację prosprzedażowej akcji konserw marki Krakus dla firmy Animex.
0 1 0 0 0 9.02.2006Liderzy Zdrowia Europe Health7 lutego 2006 w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której przedstawione zostały wyniki najnowszego sondażu Reader´s Digest Europe Health. W trakcie konferencji zostały wręczone nagrody „Lider Zdrowia Europe Health”. Otrzymały je firmy farmaceutyczne, które zdobyły największy odsetek pozytywnych odpowiedzi, w czterech kategoriach: lider w dziedzinie ochrony zdrowia, doskonała reputacja, odpowiedzialna za społeczeństwo oraz produkty wysokiej jakości.
0 1 0 0 0 9.02.2006Walentynkowy konkurs „Gazety Wyborczej”, AMS-u i Radia Złote Przeboje„Gazeta Wyborcza”, AMS i Radio Złote Przeboje zorganizowały konkurs na najciekawszego MMS-a związanego z ukochaną lub ukochanym. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja na billboardzie AMS-u i publikacja zdjęcia na stołecznych stronach „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 9.02.2006Rozstrzygnięcie konkursu JelpPod koniec stycznia 2006 r. miało miejsce uroczyste zakończenie konkursu JELP i Miele, na które zaproszono kilkadziesiąt losowo wybranych osób spośród członków JELP Care Club. Spotkanie i losowanie nagrody głównej odbyło się, jak na duńską firmę przystało, w duńskiej restauracji Dom Vikingów w Poznaniu. W roli „sierotki” wystąpiła niespełna roczna dziewczynka - Nicole, która publicznie wylosowała nazwiska zwycięzców. Nagrodę główną, pralkę MedicWash firmy Miele - pierwszą na świecie pralkę dla alergików o wartości 7 500 zł oraz roczny zapas proszku do prania JELP, zdobyła Pani Anna Wiech z Elbląga. Dodatkowo pięcioro członków JELP Care Club otrzymało nagrody nadprogramowe - polarowe bluzy i proszek JELP. Wszyscy zaproszeni uczestnicy spotkania w Poznaniu otrzymali produkty oraz upominki firmowe JELP.
0 1 0 0 0 9.02.2006Strona internetowa konkursu AMS i Eskadry „Bramy Kraju” już działaRuszyła strona internetowa poświęcona konkursowi „Bramy Kraju”, zainicjowanemu przez firmy AMS i Eskadra. Konkurs, ogłoszony 15 grudnia 2005 roku podczas konferencji „Bramy Kraju”, poświęconej marketingowi miast i regionów, ma na celu promowanie najlepszych rozwiązań w tej dziedzinie.
0 1 0 0 0 9.02.2006Walentynki z DELECTA.plZ okazji zbliżających się walentynek Delecta zaprasza internautów do wzięcia udziału w miłosnym konkursie oraz do przygotowania swojej własnej walentynkowej e-kartki. Serwis www wykonała agencja interaktywna Internet Designers.
0 1 0 0 0 9.02.2006Współpraca Webtela z MSD PolskaMSD Polska, wchodząca w skład amerykańskiego koncernu Merck & Co., rozpoczęła współpracę z Webtel – Interactive Solutions.
0 1 0 0 0 8.02.2006Kreatywny konkurs walentynkowy na blogu e-lady.plNa blogu sklepu www.elady.pl pojawił się kreatywny konkurs walentynkowy.
0 1 0 0 1 8.02.2006Walentynkowy zawrót głowy w mSZOPIEmBank przygotował szereg promocji i pomysłów na walentynkowe prezenty dla Zakochanych. Coraz więcej mKlientów korzysta z możliwości zakupów on-line w mSZOPIE. W samym styczniu 2006 obroty w ramach usługi mTRANSFER i na eKARTACH wyniosły ponad 10 mln zł.
0 1 0 0 0 8.02.2006Ultranowoczesny WalentyWirtualna Polska od lat pomaga zakochanym, uruchamiając, tuż przed dniem świętego Walentego, okolicznościowy serwis, za pośrednictwem którego można wyznać miłość w nowoczesny, a jednocześnie miły sposób.