0 1 0 0 0 31.03.2006Kampania Sony T9 by FFCreation.comAgencja reklamowa FFCreation, przygotowała kampanię on-line dla firmy Sony, która promuje nowy model aparatu cyfrowego CyberShot T9.
0 1 0 0 0 31.03.2006DwuPak, czyli kampania reklamowa NetHostingu w NetiiNetia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy.
0 1 0 0 0 31.03.2006Schulz delikatnie gazuje kampanię dla NałęczowiankiSchulz wygrał przetarg na kampanię dla Nałęczowianki, wprowadzającą półlitrową wodę delikatnie gazowaną. Kampania skierowana jest głównie do odbiorców hurtowych i detalistów.
0 1 0 0 0 30.03.2006Coppola w WarszawieAgencja Tomati Public Relations rozpoczyna cykl promocyjnych weekendów w restauracji Jazz Hotl.
0 1 0 0 0 30.03.2006Estimage PR rozpoczyna współpracę z MaxellZ końcem marca Agencja Estimage PR rozpoczyna współpracę z marką Maxell.
0 1 0 0 0 30.03.2006Dwa projekty Partner of Promotion w finale Sabre 2006Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nominacje w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards.
0 1 0 0 0 30.03.2006Balonem po przygodę – powietrzna zabawa AllegroPodróżnicy i miłośnicy nowości mogą zaspokoić swoją żądzę przygód dzięki nowej akcji promocyjnej, która rozpoczęła się w serwisie aukcyjnym Allegro, pod adresem www.balloniada.pl. Dzięki niej niebo zasnują niedługo tysiące kolorowych balonów.
0 1 0 0 0 30.03.2006Bezpieczne jak bagietkaNowa reklama telewizyjna, którą agencja Publicis przygotowała dla Renault Polska to dowód na to, że nawet najpoważniejszy temat można opisać z humorem. Począwszy od soboty 1 kwietnia, w telewizji będzie emitowany oryginalny spot reklamowy, w którym główne role grają: biała kiełbasa, sushi oraz francuska bagietka. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowego bezpieczeństwa, jakie zapewniają samochody marki Renault.
0 1 0 0 0 30.03.2006Złota Antena dla Telefonii Dialog w kategorii Kampania Promocyjna RokuWe wtorek 28 marca podczas Wielkiej Gali Złotych Anten Świata Telekomunikacji Telefonia DIALOG S.A. otrzymała Złotą Antenę w kategorii Kampania Promocyjna Roku.
0 1 0 0 0 30.03.2006Creyf’s dla agencji reklamowychCreyf's Image to nowa marka Creyf's Polska stworzona z myślą o agencjach promocyjnych i eventowych. Creyf's Image specjalizuje się w zatrudnianiu i szkoleniu hostess. Dotychczas z usługi skorzystał m.in. Eurobank, który wynajmuje hostessy dla 164 placówek w całym kraju.