0 1 30.03.2006Coppola w Warszawieexperiential marketing TweetAgencja Tomati Public Relations rozpoczyna cykl promocyjnych weekendów w restauracji Jazz Hotl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54251 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.03.2006Estimage PR rozpoczyna współpracę z MaxellZ końcem marca Agencja Estimage PR rozpoczyna współpracę z marką Maxell.
0 1 0 0 0 30.03.2006Dwa projekty Partner of Promotion w finale Sabre 2006Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nominacje w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards.
0 1 0 0 0 30.03.2006Balonem po przygodę - powietrzna zabawa AllegroPodróżnicy i miłośnicy nowości mogą zaspokoić swoją żądzę przygód dzięki nowej akcji promocyjnej, która rozpoczęła się w serwisie aukcyjnym Allegro, pod adresem www.balloniada.pl. Dzięki niej niebo zasnują niedługo tysiące kolorowych balonów.
0 1 0 0 0 30.03.2006Bezpieczne jak bagietkaNowa reklama telewizyjna, którą agencja Publicis przygotowała dla Renault Polska to dowód na to, że nawet najpoważniejszy temat można opisać z humorem. Począwszy od soboty 1 kwietnia, w telewizji będzie emitowany oryginalny spot reklamowy, w którym główne role grają: biała kiełbasa, sushi oraz francuska bagietka. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowego bezpieczeństwa, jakie zapewniają samochody marki Renault.