0 1 0 0 0 27.03.2006CTM Teleperformance Polska dla Expomedia Events WarsawWarszawa będzie po raz kolejny gospodarzem targów biznesowych Meeting Premiera i IFE. Ich organizatorem jest Expomedia Events Warsaw, na zlecenie którego CTM Teleperformance Polska przeprowadziła projekt telemarketingowy na rzecz organizowanych imprez.
0 1 0 0 0 27.03.2006Mmd umacnia się w komunikacji korporacyjnej i Public AffairsMmd wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku poprzez rozbudowę działu Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs. Chcemy wykorzystać naszą międzynarodową kompetencję w obszarze strategicznego doradztwa korporacyjnego dla dużych przedsiębiorstw – uzasadnił decyzję Ian Herbison, Dyrektor Zarządzający Mmd.
0 1 0 0 0 27.03.2006Mocne uderzenie reklamowe KAMISMarka Kamis intensyfikuje działania reklamowe. Do końca kwietnia zaplanowane zostały dwie kampanie reklamowe, które będą prowadzone równolegle. Pierwsza z nich to kampania wielkanocna, która w formie advertoriali pojawi się w prasie kobiecej i opiniotwórczej. Druga: wizerunkowo-produktowa „Smak i aromat uwięzione na dłużej” realizowana będzie na billboardach oraz w bankomatach. Zintegrowane działania reklamowe komunikować będą najwyższą jakość produktów Kamis oraz ekspercki charakter marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce.
0 1 0 0 0 27.03.2006Lekarze i farmaceuci jako konsumenciJak żyją doktorzy i aptekarze? Acxiom Polska zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia.
0 1 0 0 0 27.03.2006„Drzewko za butelkę 2006”Rozpoczęły się przygotowania do czwartej edycji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Drzewko za butelkę”. Akcja, która z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska odbywa się w maju i czerwcu w wielu miejscowościach Polski, została zainicjowana przez Sekretariat Programu „Odpowiedzialność i Troska” w 2003 roku i dzięki zaangażowaniu polskich firm chemicznych skupionych w Programie dynamicznie rozszerza swój zasięg i efekty. W dziesiątkach szkół i przedszkoli, po raz czwarty odbędzie się konkurs na zebranie jak największej ilości plastikowych butelek „PET”, za sprzedaż których zostaną zakupione i posadzone drzewka. Zwycięzcy zabawy ekologicznej pojadą na wycieczki.
0 1 0 0 0 27.03.2006Po roku działalności SURF IT! wypływa na szerokie wodyMediatouch Group, wydawca czasopisma sportowego SURF IT!, zapowiada znacznie większą aktywność tytułu w nadchodzącym sezonie letnim 2006. SURF IT! będzie zdecydowanie mocniej wspierał akcje sportowe i eventy branżowe. Jednocześnie zacieśni współpracę z zagranicznymi korespondentami i poszerzy grupę polskich czytelników.
0 1 0 0 0 27.03.2006RMF FM – najchętniej odwiedzana strona radiowaOstatnia fala badania Megapanel PBI/Gemius, obejmująca wyniki za styczeń 2006, potwierdza pozycję lidera RMF FM wśród internetowych witryn stacji radiowych.
0 1 0 0 0 27.03.2006VI Kongres Programy Lojalnościowe – najnowsze narzędzia promocji i marketinguJak zdobyć zaufanie klienta? Co sprawi, że nasz klient nigdy nie pomyśli o skorzystaniu z usług i produktów konkurencji? Jaką obrać drogę promocji by zachować rzeszę klientów i zdobywać nową przy nie wielkim wykorzystaniu kapitału? Na te i wiele innych ciekawych pytań będziemy mogli uzyskać odpowiedź na VI Kongresie Programów Lojalnościowych organizowanym przez ECU Marketing. Kongres odbędzie się 6-7 kwietnia na Wawelu w Krakowie.
0 1 0 0 0 27.03.2006E-Business: log into innovative solutionsW dniach 2-8 kwietnia 2006 w Warszawie odbędzie się konferencja międzynarodowa pod hasłem "E-Business: log into innovative solutions". Będzie to siódma edycja seminariów z cyklu "Exchange for Experience" zapoczątkowanych przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej w 2000 roku.
0 1 0 0 0 27.03.2006Kongres Private Labels – ostra rywalizacja na półceKorzyści i skutki wprowadzania marek własnych, sposoby walki o uwagę konsumentów, profity wynikające z otwarcia rynków unijnych dla wytwórców „A” marek i marek własnych, to niektóre tematy Kongresu Private Lebels organizowanego przez Informedia Polska, który odbędzie się 6 i 7 kwietnia w Hotelu Marriott w Warszawie.