Espresso

27 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

Mocne uderzenie reklamowe KAMIS

Marka Kamis intensyfikuje działania reklamowe. Do końca kwietnia zaplanowane zostały dwie kampanie reklamowe, które będą prowadzone równolegle. Pierwsza z nich to kampania wielkanocna, która w formie advertoriali pojawi się w prasie kobiecej i opiniotwórczej. Druga: wizerunkowo-produktowa „Smak i aromat uwięzione na dłużej” realizowana będzie na billboardach oraz w bankomatach. Zintegrowane działania reklamowe komunikować będą najwyższą jakość produktów Kamis oraz ekspercki charakter marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

„Drzewko za butelkę 2006”

Rozpoczęły się przygotowania do czwartej edycji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Drzewko za butelkę”. Akcja, która z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska odbywa się w maju i czerwcu w wielu miejscowościach Polski, została zainicjowana przez Sekretariat Programu „Odpowiedzialność i Troska” w 2003 roku i dzięki zaangażowaniu polskich firm chemicznych skupionych w Programie dynamicznie rozszerza swój zasięg i efekty. W dziesiątkach szkół i przedszkoli, po raz czwarty odbędzie się konkurs na zebranie jak największej ilości plastikowych butelek „PET”, za sprzedaż których zostaną zakupione i posadzone drzewka. Zwycięzcy zabawy ekologicznej pojadą na wycieczki.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

VI Kongres Programy Lojalnościowe – najnowsze narzędzia promocji i marketingu

Jak zdobyć zaufanie klienta? Co sprawi, że nasz klient nigdy nie pomyśli o skorzystaniu z usług i produktów konkurencji? Jaką obrać drogę promocji by zachować rzeszę klientów i zdobywać nową przy nie wielkim wykorzystaniu kapitału? Na te i wiele innych ciekawych pytań będziemy mogli uzyskać odpowiedź na VI Kongresie Programów Lojalnościowych organizowanym przez ECU Marketing. Kongres odbędzie się 6-7 kwietnia na Wawelu w Krakowie.

Poprzednie Następne