Deep inaczej o stereotypach - Marketing przy Kawie
Deep inaczej o stereotypach
  • 0
  • 1
6.04.2006

Deep inaczej o stereotypach

Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marketingowa marki odzieżowej Deep. Jej motywem przewodnim jest dyskusja o stereotypach. Chcemy rozmawiać o stereotypach, ale jednocześnie traktować je z dystansem i poczuciem humoru – powiedział Jacek Czarnowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Semax, będącej właścicielem marki Deep.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 kwietnia 2006