0 1 15.05.2006HIGHER wspiera akcję „Niebiescy dzieciom”kampanie społeczne TweetAgencja Reklamowa HIGHER z obejmie patronatem medialnym akcję „Niebiescy dzieciom”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.05.2006„Język nowych mediów” - nowa książka WAiPWydawnictwa Akademickie i Profesjonalne to nowe wydawnictwo, które zajmuje się wydawaniem książek m.in. z dziedziny mediów, cyberkultury, globalizacji, europeistyki, ekonomii, psychologii i pedagogiki dla doskonalących się zawodowo profesjonalistów, studentów, pracowników naukowych.
0 1 0 0 0 15.05.2006Wiedza + praktyka = sukcesPublicis organizuje na Uniwersytecie Warszawskim konferencję naukową dla pracowników akademickich interesujących się reklamą, fachowców z tej dziedziny oraz studentów. Konferencja „Psychologia w reklamie. Nowe nurty” wpisuje się w szeroko zakrojone działania agencji Publicis wiązania w jej działaniach wiedzy naukowej z rozwiązaniami praktyki zawodowej.
0 1 0 0 0 15.05.2006Sukces kolejnej akcji Dni Otwartych Drzwi w McDonald'sW sobotę i niedzielę (13-14 maja) w 204 restauracjach McDonald's na terenie Polski miała miejsce kolejna, trzecia już akcja Dni Otwartych Drzwi. Duże zainteresowanie i powodzenie podobnej akcji dwukrotnie organizowanej w zeszłym roku spowodowało, że McDonald's Polska zdecydowało o jej powtórzeniu.
0 1 0 0 0 15.05.2006P(R)Oszukiwania reklamy zakończoneW piątek, 12 maja rozstrzygnięto konkurs „PRO – gdzie nas jeszcze nie było”. Nagroda główna, w postaci 3 tys. złotych oraz laptopa, trafiła do Ewy Jarosławskiej. Drugie miejsce zajął Mariusz Rogalski wygrywając studia podyplomowe w Polish Open University. Obie nagrodzone osoby dostaną ponadto półroczną prenumeratę tygodnika „Ozon” oraz roczną miesięcznika „Outdoor Media”. Dodatkowo, miesięcznik przyznał wyróżnienia dla Marcina Błachuta i Alicji Włodarczyk w postaci ekskluzywnych zegarów Cerruti.