0 1 0 0 0 16.05.2006Mundial w MultikinieMultikino jako jedyna sieć kinowa w Polsce pokaże transmisje najciekawszych meczów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Niemcy 2006 na wielkich kinowych ekranach.
0 1 0 0 0 16.05.2006Wizerunkowa kampania K-2K-2, firma branży kosmetyków i chemii samochodowej, rozpoczęła swoją pierwszą kampanię wizerunkową, mającą na celu umacnianie pozycji firmy, obecnej na rynku od wielu lat.
0 1 0 0 0 16.05.2006Kolejna crosspromocja ZIBI i HOUSEW salonach ZIBI na terenie całego kraju rozpoczęła się akcja „Złap nagrody”. Każdy kto kupi zegarek o wartości minimum 200 złotych i wyśle sms-a ma szansę na nagrody. Akcja „Złap nagrody” to pierwsza w Polsce akcja, organizowana przez sieć salonów z zegarkami, wykorzystująca sms-y na tak szeroką skalę. To także kontynuacja akcji crossowej organizowanej zimą przez firmy ZIBI i HOUSE.
0 1 0 0 0 16.05.2006Reklama w wyszukiwarkach w wydaniu Adv.plAgencja Interaktywna Adv.pl intensyfikuje promocję jednej z oferowanych przez siebie usług tj. reklamy w wyszukiwarkach.
0 1 0 0 0 16.05.2006Pegasus profesjonalnie oświetlonyAgencja Pegasus Public Relations podpisała kontrakt na stałą obsługę public relations firmy OSRAM – jednego ze światowych liderów na rynku oświetlenia. Do tej pory Pegasus i OSRAM kilkakrotnie współpracowały przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów.
0 1 0 0 0 16.05.2006Szkolenie ze smakiemW maju firma Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o. zorganizowała oryginalne szkolenie dla swoich przedstawicieli ds. gastronomii. Nicolas Fagot, Brand Ambasador marki Otard, zdradził uczestnikom tajniki degustacji jednego z najszlachetniejszych trunków – koniaku Otard.
0 1 0 0 0 16.05.2006Kupca wakacyjna promocja mobilnaFirma Kupiec Sp. z o.o., lider dystrybucji ryżu i kasz rozpoczęła promocję swoich produktów z wykorzystaniem komunikacji za pomocą SMSów. Loterię promocyjną, w której można wziąć udział do 31 lipca, przygotowała agencja mobile marketingowa Mobijoy! należąca do grupy One-2-One.
0 1 0 0 0 16.05.2006Ruszają zdjęcia do drugiej edycji programu „W Rytmie MTV”W najbliższych dniach rozpoczynają się zdjęcia do drugiej serii programów ‘W Rytmie MTV’.
0 1 0 0 0 16.05.2006OKO REKLAMY dla firmy AWIHFirm AWIH otrzymała obecnie najbardziej prestiżową nagrodę branży artykułów reklamowych - nagrodę OKO REKLAMY w kategorii producent.
0 1 0 0 0 15.05.2006Nowa kampania reklamowa DuluxW kwietniu rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa dla farb Dulux. Dla ICI Polska - producenta farb marki Dulux – jest to zupełnie nowy, emocjonalny sposób komunikowania się z konsumentem. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera w obszarze koloru. Film będzie wykorzystywany na rynku polskim, węgierskim i rosyjskim. Kampanię realizuje agencja BBDO.