0 1 0 0 0 16.05.2006Afekt pracuje dla Orange i TVNZ okazji premiery serialu „Magda M.” w ofercie Orange World w dniu 16 maja Orange i TVN zorganizowały śniadanie dla dziennikarzy prasy kobiecej, lifestyle’owej, marketingowej oraz tygodników i dodatków telewizyjnych.
0 1 0 0 0 16.05.2006„Nagrody, że ja grilluję”W połowie maja br. rozpoczął się wielki konkurs dla detalistów pod hasłem „Nagrody, że ja grilluję”. Konkurs firmy Indykpol potrwa do 31 sierpnia br. Będzie on polegał na wysyłaniu SMS-ów z kodami zamieszczonymi na etykietach promocyjnych produktów z oferty grillowej Indykpolu. W szesnastoproduktowej ofercie znajduje się szeroki wybór kiełbas, m.in. grillowa, ogniskowa, wyborowa czy toruńska premium, a także skrzydełka i steki z indyka.
0 1 0 0 0 16.05.2006Saatchi & Saatchi X pozyskała nowego klientaSaatchi & Saatchi X pozyskała nowego klienta - będzie obsługiwać markę Finlandia w zakresie działań shoppermarketingowych.
0 1 0 0 0 16.05.2006„Komunikacja marketingowa w czasach nieufności”19 maja odbędzie się III Ogólnopolska Konferencja Naukowa teoretyków i praktyków komunikacji marketingowej KREACJE 2006 pt.: „Komunikacja marketingowa w czasach nieufności”.
0 1 0 0 0 16.05.2006Grupa ABK dla Sun Studio11 maja 2006 roku Grupa ABK Romana Fedorczuka zorganizowała event z okazji otwarcia pierwszego w Polsce studia dubbingowego Sun Studio. Wszystkich zebranych powitał Mark Tysper - Sun Studio Manager oraz Anne Kennedy - Marketing Director. Wysokiej klasy sprzęt i nowoczesne wnętrza studia budziły zachwyt zgromadzonych.
0 1 0 0 0 16.05.2006Oferta Centralwings na oparciach siedzeń w tramwajachTrwa kampania polskich tanich linii lotniczych Centralwings realizowana przez Business Consulting Media Miejskie promująca ofertę lotów z Letniego Rozkładu. W kampanii oprócz standardowej reklamy lotów do Lizbony na tramwajach i autobusach komunikacji miejskiej wykorzystane zostały również oparcia foteli wewnątrz wagonów tramwajowych.
0 1 0 0 0 16.05.2006Columbus IT zmienia identyfikację wizualną i hasła identyfikujące usługi firmyWłaśnie trwa proces zmiany identyfikacji wizualnej firmy Columbus IT. Zmieniło się logo oraz cały branding. Materiały graficzne zostały opatrzone nową kolorystyką. Dominuje pomarańcz i granat.
0 1 0 0 0 16.05.2006Universum dla ŻywcaNa poznańskim Starym Mieście i w centrum Krakowa pojawiły się megaboardy marki Żywiec. Właścicielem nośników w tych prestiżowych miejscach jest Universum – lider rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce.
0 1 0 0 0 16.05.2006Zabawa z mimami na otwarcie Cinema City Manufaktura i Orange IMAX ŁódźOd 8. do 17. maja ARBOmedia Polska realizuje w mieście Łodzi kampanię promującą otwarcie nowego multipleksu Cinema City. Do akcji zaangażowano pięcioro aktorów - mimów, którzy podczas ulicznych występów informują przechodniów o nowych kinach.
0 1 0 0 0 16.05.2006Clear Channel Poland wspiera seminarium Philipa Kotlera w WarszawieClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, objęła patronatem branżowym XIX seminarium z cyklu Autorytety, które poprowadzi profesor Philip Kotler, światowej sławy specjalista w dziedzinie nauk ekonomicznych. Seminarium odbędzie się 17 maja br.