0 1 16.05.2006Ruszają zdjęcia do drugiej edycji programu „W Rytmie MTV”media TweetW najbliższych dniach rozpoczynają się zdjęcia do drugiej serii programów ‘W Rytmie MTV’.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53438 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.05.2006OKO REKLAMY dla firmy AWIHFirm AWIH otrzymała obecnie najbardziej prestiżową nagrodę branży artykułów reklamowych - nagrodę OKO REKLAMY w kategorii producent.
0 1 0 0 0 15.05.2006Nowa kampania reklamowa DuluxW kwietniu rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa dla farb Dulux. Dla ICI Polska - producenta farb marki Dulux – jest to zupełnie nowy, emocjonalny sposób komunikowania się z konsumentem. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera w obszarze koloru. Film będzie wykorzystywany na rynku polskim, węgierskim i rosyjskim. Kampanię realizuje agencja BBDO.
0 1 0 0 0 15.05.2006Kliencki Ranking Agencji Reklamowych Home&MarketW majowym wydaniu miesięcznika ekonomicznego Home&Market pojawia się czwarta edycja Klienckiego Rankingu Agencji Reklamowych. By wyłonić te najlepsze, Home&Market oraz najwięksi marketerzy w Polsce wzięli pod lupę w sumie 40 agencji ATL i BTL: 18 sieciowych i 22 niesieciowych.
0 1 0 0 0 15.05.2006Pierwsze miejsce dla MediaCom WarszawaZespół reprezentujący dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył pierwsze miejsce w organizowanych przez INTERIA.PL warsztatach planowania działań promocyjnych w Internecie, które odbyły się w ramach konferencji „Mistrzowie Świata”.