0 1 0 0 0 8.05.2006Parówki Hot Dog na billboardach w całej PolsceW połowie maja br. rozpocznie się ogólnopolska kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej pt.: „Gorący przedmiot pożądania” prowadzona przez Indykpol SA, a wspierająca najnowszy produkt firmy - parówki Hot Dog.
0 1 0 0 0 8.05.2006„Pieniądze kochają procenty” – kampania promująca Otwarte Konto OszczędnościoweDzisiaj ING Bank Śląski rusza z kampanią marketingową „Pieniądze kochają procenty”, która jest ściśle związana z podwyższeniem oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski oferuje o 1,75 pkt. proc. wyższe oprocentowanie od nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe w złotych. ING Bank Śląski jest liderem na polskim rynku w pozyskiwaniu depozytów.
0 1 0 0 0 8.05.2006Rusza II edycja Programu Pozytywne Miasto Clear Channel8 maja br. startuje II edycja Programu Pozytywne Miasto Clear Channel. Program rozpocznie plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy. Przez blisko 3 tygodnie Warszawiacy będą mogli wybierać swoje pozytywne miejsca w stolicy. Plebiscyt potrwa do 27 maja br.
0 1 0 0 0 8.05.2006Ruszyła kampania karty kredytowej Maxima PLUS LUKAS Banku8 maja ruszyła kampania telewizyjna promująca kartę kredytową LUKAS Banku – Maxima PLUS. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWAWarszawa. Kampania potrwa do 9 czerwca br.
0 1 0 0 0 8.05.2006Opinion dla telefonii DIALOGW kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa telefonii DIALOG.
0 1 0 0 0 8.05.2006„Kasztelan. Duma tej ziemi” – nowa wizualizacja markiPiwo Kasztelan od kwietnia ma nową etykietę. Zarówno Kasztelan Jasne Pełne, jak i Kasztelan Mocne, zaprezentowały się w szlachetnej kolorystyce złota i purpury, stanowiącej tło dla wizerunku polskiego szlachcica, umieszczonego na opakowaniach tego tradycyjnego, polskiego piwa.
0 1 0 0 0 8.05.2006Prymat i IMPartner przyprawiają internetPrymat sp. z o.o., producent przypraw KUCHAREK, w ostatnim czasie wzbogacił się o 3 nowe serwisy WWW: sezonowy Wielkanocny, stronę poświęconą przyprawom KUCHAREK oraz rozbudowaną witrynę dla miłośników grillowania. Swoje działania interaktywne Prymat powierzył firmie IMPartner.
0 1 0 0 0 8.05.2006PRzezwyciężyć kryzysJuż w najbliższą środę 10 maja o godzinie 12 rozpocznie się ogólnopolska konferencja Po Pierwsze PR. Mury poznańskiej Akademii Ekonomicznej przez 3 dni gościć będą specjalistów ds. public relations i dziennikarzy z całej Polski. Prelegenci opowiedzą o tym, jak efektywnie zarządzać informacją w sytuacji kryzysowej.
0 1 0 0 0 8.05.2006Cityboard Media na Grand Prix na ŻużluCityboard Media po raz kolejny był patronem mediowym Grand Prix Europy na Żużlu - największego wydarzenia sportowego w sezonie wiosennym we Wrocławiu. Na torze Stadionu Olimpijskiego w sobotę ścigała się światowa czołówka żużlowców przy aplauzie 30 tys. widzów na trybunach.
0 1 0 0 0 8.05.2006Nowe rozwiązania w ArteriiSpółka Arteria wprowadza nowy system planowania i zarządzania EPR. Wdrożeniem projektu przygotowanego specjalnie na potrzeby przedsiębiorstwa zajęła się firma Trimtab. Będzie on w pełni gotowy do końca 2006 roku.