Imago podsumowuje Krasnale
  • 0
  • 1
25.05.2006

Imago podsumowuje Krasnale

Imago PR w ramach stałej współpracy z Fashion House Outlet Centre, zrealizowało kolejną edycję kampanii charytatywnej z udziałem Krasnali. Akcja „Uśmiech za kilometr” miała charakter międzynarodowy. Jej celem była pomoc finansowa dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci poprzez pozyskanie funduszy w związku z udziałem Belga Jana Demeyere, architekta sieci obiektów Fashion House, w jednym z pięciu największych charytatywnych maratonów świata – Flora London Marathon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2006

Nowa kampania reklamowa Pakietów dla MSP BRE Banku

Od 22 maja do 25 czerwca br. trwa kampania reklamowa Pakietów BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP). Głównym celem jest wsparcie sprzedaży produktów linii EFEKT. Kampania, prowadzana w prasie, radiu i Internecie, opiera się na przewrotnych komunikatach wypowiadanych przez autentycznych doradców BRE Banku, którzy gwarantują jej wiarygodność i unikalność. Po raz pierwszy BRE Bank zdecydował się na wykorzystanie w kampanii reklamowej radia, jako medium które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem.