0 1 0 0 0 31.05.2006Marketing medyczny w nowej odsłonieOd czerwca rusza odnowiona strona www.krakmedica.pl poświęcona w całości wydarzeniu, które na stałe wpisało się w marketingowym kalendarium, pod nazwą „Krakmedica 2006”. W najbliższej przyszłości strona stanie się zasobem informacji o marketingu w służbie zdrowia.
0 1 0 0 0 31.05.2006Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej”W czwartek, 1 czerwca, w związku z Dniem Dziecka „Gazeta Wyborcza” ukaże się w specjalnej edycji. Ogólnopolski grzbiet „Gazety” zostanie obłożony czterostronicową okładką reklamową. Dzięki dochodowi z tej reklamy zostaną sfinansowane marzenia ciężko chorych dzieci, którymi opiekuje się fundacja ”Mam Marzenie”. Wsparcie otrzyma również Zachodniopomorskie Hospicjum dla Dzieci. Ta wyjątkowa forma reklamy została wykorzystana po raz pierwszy w historii „Gazety” za względu na charytatywny cel przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 31.05.2006Skuteczność sieci dedykowanej City FMCG potwierdzona badaniamiSieć dedykowana City FMCG firmy Clear Channel Poland zapewnia o 50% większą rozpoznawalność w grupie kobiet w wieku 25-65 w przeliczeniu na jedną powierzchnię reklamową w porównaniu z innymi kampaniami – takie są wyniki badań przeprowadzonych w kwietniu br.
0 1 0 0 0 31.05.2006Fresh odświeżył ukraińskie ketchupyGrupa Fresh zakończyła prace związane z odświeżeniem wizerunku opakowań produktów marki Torchin, należącej do Nestle Ukraina.
0 1 0 0 0 31.05.2006Rekiny dla Just za kampanię z WołoszańskimReklamy przygotowane przez Just dla Banku BPH zostały uznane za najlepsze w branży finansowej, w konkursie Gazety Bankowej „Rekiny reklamy”. Reklama konta Sezam Max – „Takie są fakty”, w której zagrał Bogusław Wołoszański otrzymała główną nagrodę za najlepszą reklamę telewizyjną oraz za najlepszą reklamę prasową i outdoorową. „Rekiny reklamy” przyznane zostały wspólnie dla Just oraz Banku BPH.
0 1 0 0 0 31.05.2006Metaxa i Focus Media Group kolejny rok razemAgencja Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy przedłużyła o kolejny rok umowę na obsługę marki Metaxa, należącej do Bols Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 31.05.2006Akcja Agory – „Bajeczka na Dzień Dziecka”Agora rozda ok. 230 tysięcy książeczek z kolekcji najpiękniejszych bajek świata. W ramach tej akcji w Dniu Dziecka dziennikarze lokalnych redakcji „Gazety Wyborczej” odwiedzą wybrane szpitale w całej Polsce. Przekażą dzieciom najpiękniejsze bajki świata z kolekcji miesięcznika „Dziecko”. W Warszawie dziennikarze zawitają do Centrum Zdrowia Dziecka.
0 1 0 0 0 31.05.2006Strategiczna współpraca Acxiom Polska z firmą ESRI PolskaAcxiom Polska, wiodący dostawca rozwiązań mikromarketingowych oraz największej konsumenckiej bazy danych i ESRI Polska - wyłączny dystrybutor w Polsce produktów światowego lidera w technologii GIS firmy Environmental Systems Research Institute (ESRI) – podpisały umowy o wzajemnej współpracy partnerskiej.
0 1 0 0 0 31.05.2006Nowa edycja międzynarodowego badania Ipsos na temat odżywiania i zdrowiaIpsos realizuje nową falę badania „Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym”. Celem projektu jest śledzenie trendów w sposobie odżywiania się, percepcji własnego zdrowia, dbania o siebie i własną wagę w Polsce i na świecie. W tym roku badaniem objęte są - prócz Polski - Belgia, Szwecja, USA i Kanada.
0 1 0 0 0 31.05.2006Dzień Dziecka – podróż z JutrzenkąW związku z obchodami Dnia Dziecka, Jutrzenka SA – czołowy producent branży cukierniczej, realizuje ogólnopolską akcję samplingową za pośrednictwem kolejowych kas biletowych.