TBWAWarszawa na dziesięciolecie Leroy Merlin
  • 0
  • 1
5.06.2006

TBWAWarszawa na dziesięciolecie Leroy Merlin

TBWAWarszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Jej celem jest poinformowanie o trwającym od 2-11 czerwca Festiwalu Domu w hipermarketach Leroy Merlin oraz o specjalnych ofertach cenowych z okazji urodzin. Kampania pod hasłem „Wiemy jak ważny jest dom” obecna jest w TV i radiu od 1 czerwca i zakończy się 11 czerwca br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2006

Droga do radości

Wszechobecna czerwień, oślepiające błyski rzucane przez magiczne ważki oraz energiczna, ciemnowłosa dziewczyna poszukująca w tym niezwykłym świecie czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego: piwa Redd’s Red - taka jest fabuła kolejnego spotu przygotowanego w tym roku przez agencję reklamową Publicis dla marki Redd’s. Dzisiaj rusza nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s Red, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza do dynamicznych kobiet, pełnych energii i polotu.