Wspólny dział Public Relations FunHouse i Good Summer - Marketing przy Kawie
Wspólny dział Public Relations FunHouse i Good Summer
  • 0
  • 1
20.06.2006

Wspólny dział Public Relations FunHouse i Good Summer

FunHouse sp. z o.o. – Impresariat Sobowtórów oraz Agencja Artystyczna Good Summer utworzyły nowy, wspólny dział Public Relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
20.06.2006

PREMIUM BRAND 2006 - zbliża się wielkie wydarzenie dla „świata marketingu”

PremiumBrand 2006 to pierwszy ranking reputacji marek w Polsce, którego gospodarzem jest FORBES. Konferencja Forbes Executive Forum odbędzie się 22 czerwca 2006 w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Tuż po niej o godzinie 18.00 zostaną wręczone nagrody podczas uroczystej Gali w Pałacu Kultury i Nauki. Całość imprezy zamkną warsztaty zorganizowane następnego dnia. Poświęcone będą zarówno teoretycznemu przeglądowi metod badania reputacji marki, jak i ich praktycznej aplikacji w strukturach marketingu.

  • 0
  • 1
  • 0
20.06.2006

PakStar 2006: nagroda dla Łowicza, wyróżnienie dla Pysia

Opakowanie produktu ŁOWICZ CZEKO DZEMI – szklany słoiczek, idealnie dopasowany do dziecięcej rączki, pokryty kolorową folią termozgrzewalną otrzymał główną nagrodę w krajowym konkursie Pakstar 2006, zorganizowanym przez Centralny Ośrodek Badawczo- Rozwojowy Opakowań (COBRO), Krajowa Izbę Opakowań (KIO), Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz serwis branżowy: opakowania.com.pl. Patronem honorowym konkursu jest Minister Gospodarki.

19 czerwca 2006